FANDOM

Koragg, znany też jako Wilczy Wojownik, jest jednym z antagonistów serialu Power Rangers: Mistyczna Moc. Jest wojownikiem, który został poddany praniu mózgu, aby służyć Mistrzowi Oktomusowi. Koragg, wraz z pozostałymi sługami, był uwięziony w Podziemiach, gdzie przebywał 20 lat, jednak po ucieczce on i reszta generałów starała się uwolnić Mistrza.

Osobowość

Koragg jest jednym z najbardziej przerażających złoczyńców w serialu. Mimo tego, że przez większość czasu jest spokojny, jednocześnie jest bezwzględnym i zimnym wojownikiem, który zmiażdży każdego, kto stanie mu na drodze. Jest niezwykle lojalny wobec Mistrza i zrobi wszystko, co w jego mocy, by zrobić na nim wrażenie, jak również sprowadzić go z powrotem. Pomimo tego wszystkiego, Koragg jest też honorowym i sprawiedliwym wojownikiem dla swoich wrogów, jak pokazano w dwuczęściowym odcinku "Heir Apparent", w którym mówi Czerwonemu Rangerowi, aby podniósł swoją broń po tym, kiedy została mu strącona. Odmawiając zaatakowania wroga, którego uważa za słabszego, powołuje się na taką akcję jako stratę czasu i niehonorowość, a dzięki jego czci był całkowicie lojalny wobec Mistrza.

Ponieważ Koragg ma poważną, wojowniczą osobowość, jest bitewnym maniakiem, który z niecierpliwością oczekuje walki z Rangersami, a zwłaszcza z jego głównym rywalem Nickiem i pozwolił im dać czas na wzmocnienie się, aby mogli przynieść mu więcej satysfakcji w przyszłych bitwach. Często jednak spokojnie wyszedł z walki z własnej woli lub gdy interweniowały okoliczności zewnętrzne. Choć tylko kilka razy Koragg pokazywał granice zabijania przeciwników - trzykrotnie był bliski zabicia Nicka, jeśli nie było żadnej interwencji, która by go uratowała - gdyby był usatysfakcjonowany bitwą, dali by mu to, czego chce.

Ciekawostki

  • Koragg został zagrany przez Geoffa Dolana, który wcześniej zagrał Omniego w Power Rangers: SPD.
  • Głosu Korragowi w wersji japońskiej użycza Yasunori Masutani.
  • Koragg jest grywalną postacią w grze Power Rangers Legacy Wars
  • Mimo uważania się za osobę honorową kilka razy pokazał swoją hipokryzję np. pozbawiając Udonny jej różdżki, kradnąc moc Megazorda lub chcąć odebrać Rangersom Moc Legendarnych Wojowników. Za taką uznana mogła zostać również próba dobicia leżącego przeciwnika, którym był Czerwony Ranger - Nick.