FANDOM

Kosmogodzilla to przedostatni antagonista w serii Heisei franczyzy Godzilla .
Jest to pozaziemski, genetyczny klon Godzilli, a także niezwykle sadystyczny, okrutny i inteligentny potwór, pragnący zabić Godzillę oraz niepodzielnie rządzić Ziemią.
Grał go Ryo Hariya, który również grał Destruktora w filmie Godzilla kontra Destruktor (1995).

Osobowość Edytuj

Kosmogodzilla jest jednym z najbardziej inteligentnych wrogów franczyzy, udowadniając to poprzez stosowanie różnych taktyk w filmie. W odróżnieniu od innych potworów, Kosmogodzilla dążył do zrealizowania swoich celów wyłącznie z własnej woli, będąc motywowanym wyłącznie poprzez swoją nienawiść i samolubne pragnienia. Nie posiada skrupułów czy emocji, poza gniewem i szczerej nienawiści do Godzilli z nieznanych powodów.

Wygląd Edytuj

Kosmogodzilla ma gładką, fioletowo - granatową skórę z czerwonawym podbrzuszem. Jest o 20 metrów wyższy od Godzilli, a także znacznie masywniejszy od niego. Z barków wyrastają mu dwa masywne kryształy. Jego ogon jest niezwykle długi i zakończony kryształami. Płyty grzbietowe są zbudowane z białego kryształu. Jego głowa jest bardzo podobna do głowy Biollante, gdyż jest wypełniona ostrymi zębami oraz kłami po bokach, z mięsistymi błonami po wewnętrznej stronie paszczy. Jego oczy są czerwono - pomarańczowe.

Umiejętności Edytuj

  • Siła fizyczna: Mimo swojej masywnej i pokracznej budowy, Kosmogodzilla był w stanie walczyć z Godzillą w walce wręcz. Był zdolny również podniesienia i wyrzucenia mecha MOGUERA na kilkaset metrów w dal.
  • Wytrzymałość: Kosmogodzilla jest zdolny do wytrzymania wielu podmuchów energii od mecha MOGUERA i Godzilli. Ponadto jego regeneracja jest na takim samym poziomie, co regeneracja Godzilli. Nie mógł jednak zregenerować kryształów wyrastających mu z barków.
  • Fotonowa tarcza reaktywna: Kosmogodzilla może generować fotonową tarczę reaktywną do woli. Może ona wytrzymać lub nawet odbić podmuchy wydechu atomowego Godzilli.
  • Promień korony: Kosmogodzilla może strzelać z paszczy i kryształów barkowych promieniem koronowym, który może poważnie zranić Godzillę oraz odciąć jedną z ramion mecha MOGUERA.
  • Inteligencja: Kosmogodzilla wykazuje ogromny poziom inteligencji. Po przybyciu na Ziemię, Kosmogodzilla w pierwszej kolejności starał się wyeliminować Godzillę, którego uznawał za największe zagrożenie. Porwał również jego syna, Godzillę Juniora, aby zwabić Godzillę do Fukuoki i tam go pokonać. Był świadom swoich wad w walce w zwarciu, przez co używał telekinezy i promieni korony, aby opierać ataki zarówno Godzilli, jak i mecha MOGUERA. Umieścił także tarczę energetyczną wokół wieży w Fukuoce, z której czerpał swoją moc.