FANDOM

Kosmogodzilla to przedostatni antagonista w serii Heisei franczyzy Godzilla .
Jest to pozaziemski, genetyczny klon Godzilli, a także niezwykle sadystyczny, okrutny i inteligentny potwór, pragnący zabić Godzillę i niepodzielnie rządzić Ziemią.
Grał go Ryo Hariya, który również grał Destruktora w filmie Godzilla kontra Destruktor (1995).

Osobowość

Kosmogodzilla jest jednym z najbardziej inteligentnych wrogów franczyzy, udowadniając to poprzez różnych taktyk w filmie. W odróżnieniu od innych potworów, Kosmogodzilla dążył do zrealizowania swoich celów wyłącznie z własnej woli, będąc motywowanym wyłącznie poprzez swoją nienawiść i samolubne pragnienia. Nie posiada skrupułów czy emocji, z wyjątkiem gniewu i szczerej nienawiści do Godzilli z nieznanych powodów.

Wygląd

Kosmogodzilla ma gładką, fioletowo - granatową skórę z czerwonawym podbrzuszem. Jest o 20 metrów wyższy od Godzilli, a także znacznie masywniejszy od niego. Z barków wyrastają mu dwa masywne kryształy. Jego ogon jest niezwykle długi i zakończony kryształami. Jego płyty grzbietowe są zbudowane z białego kryształu. Jego głowa jest bardzo podobna do głowy Biollante, gdyż jest wypełniona ostrymi zębami oraz kłami po bokach, a także mięsiste błony po wewnętrznej stronie paszczy. Jego oczy są czerwono - pomarańczowe.