FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Kot Kreskówkowy jest najbardziej (USUNIĘTO) ze wszystkich (USUNIĘTO)!

—Trevor Henderson o Kocie Kreskówkowym

Kot Kreskówkowy to niebezpieczna kryptyda oraz miejska legenda, wykreowana przez niesławnego artystę Trevora Hendersona. Jest to gigantyczny, kotopodobny stwór przypominający kota z kreskówek z lat trzydziestych XX wieku.

Biografia Edytuj

Kot Kreskówkowy zadebiutował się 4 kwietnia 2018 roku na Internacie, gdzie opublikowano pierwszą ilustrację tego stworzenia. Na ilustracji, Kot Kreskówkowy stoi za drzwiami opuszczonego budynku, wpatrując się w kamerę.
Kolejna ilustracja z Kotem Kreskówkowym została opublikowana 10 sierpnia. Przedstawiała ona Kota Kreskówkowego w pełnej okazałości, jako ogromnego, czarnego i humanoidalnego kota z niezwykle szerokim uśmiechem oraz białymi rękawiczkami z lat trzydziestych.
15 sierpnia opublikowano trzecią ilustrację, przedstawiającą Kota Kreskówkowego, którego głowa zdawała się leżeć na ziemi, a szyja była znacznie dłuższa.
Czwarta ilustracja, opublikowana 22 sierpnia, przedstawiała znacznie większego Kota Kreskówkowego, stojącego obok opuszczonego budynku, z szeroko otworzoną paszczą.
Piątą ilustrację opublikowano 26 września. Przedstawiała ona Kota Kreskówkowego, wpatrującego się prosto w kamerę, z lekko otwartą paszczą. Ilustracja prawdopodobnie przedstawiała Kota Kreskówkowego przed zabiciem i pożarciem ofiary.
Kolejna ilustracja z Kotem Kreskówkowym pojawiła się 10 października. Zęby Kota na tej ilustracji były zakrwawione, co sugeruje, że stworzenie niedawno kogoś ugryzło. Nigdy jednak nie potwierdzono, że Kot Kreskówkowy zabijał lub pożerał ludzi. Na ilustracji znajdują się również napisy (USUNIĘTO), zasłaniające informacje o Kocie Kreskówkowym. Możliwe interpretacje tekstu pod arkuszem pokazują, że Kot Kreskówkowy jest w pewien sposób związany z "kreskówką 1939", i że jest stworzeniem nocnym i bardzo okrutnym. Prawdopodobnie, tekst określa Kota Kreskówkowego jako niezwykle okropnego, często spotykanego w opuszczonych budynkach i związanego z wieloma niewyjaśnionymi porwaniami, chociaż interpretacje tekstu mogą się różnić między sobą. Możliwe także, że Kot Kreskówkowy to najgorszy potwór i najniebezpieczniejszy potwór, jakiego wykreował Trevor Henderson.
Okazało się jednak, że Mężczyzna z twarzą do góry nogami jest znacznie gorszy od Kota Kreskówkowego, gdyż dokonał niezamierzonego masowego morderstwa, a jego zbrodnie były znacznie bardziej odrażające. Podczas gdy Kot Kreskówkowy atakuje ludzi tylko gdy zbliżą się do jego terytorium, Mężczyzna z twarzą do góry nogami żeruje na negatywnych emocjach ludzi dla własnej przyjemności. Ponadto, Kot Kreskówkowy nie ma potwierdzonych ofiar śmiertelnych, choć zapewne sprowokowany krzywdził ludzi, podczas gdy Mężczyzna z twarzą do góry nogami nieumyślnie dokonał masowego morderstwa.

Moce i Zdolności Edytuj

Kot Kreskówkowy dysponuje wieloma zdolnościami, dzięki którym wybudował sobie reputacje niezwykle niebezpiecznego, nawet na tle innych kreacji Trevora Hendersona. Posiada niezwykle zdolności zmiennokształtne, podobne do tych, które posiadają postacie z kreskówek z lat trzydziestych. To pozwala Potworności dowolnie zmieniać swój kształt i rozmiar, zwiększyć lub zmniejszyć liczbę kończyn, ponieważ "plastyczny" według Hendersona. Czyni go to również niebezpieczniejszym i potężniejszym od innych kreacji Hendersona, gdyż nie podlega prawom fizyki.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Kot Kreskówkowy został wykreowany przez Trevora Hendersona, słynnego artystę, znanego z projektowania przeróżnych dziwnych stworzeń. Jego pozostałe dzieła to: Syrenogłowy, Kreatura z Wiejskiej Drogi, Robaki z Mostu, Mężczyzna z twarzą do góry nogami, Pokój Śmiechu, Dobry Chłopiec i wiele innych.
  • Kot Kreskówkowy był prawdopodobnie zainspirowany kotem Feliksem.
  • Kot Kreskówkowy jest tak agresywny i niebezpieczny, że nawet inne potwory trzymają się z dala od jego terytorium, "jeśli wiedzą, co jest dla nich dobre".
  • Henderson kilkakrotnie zasugerował, że Kot Kreskówkowy nie jest jedyną postacią z kreskówki w jego galerii potworów, choć nigdy oficjalnie nie potwierdził tego faktu. Możliwe, że usiłuje utrzymać tajemniczość swoich prac.
  • Choć pochodzenie Kota Kreskówkowego jest nieznane, to może on wywodzić się z serialu z lat trzydziestych, zwłaszcza z 1939, a następnie został porzucony. Przypuszczalnie Kot Kreskówkowy i inne możliwe potwory z kreskówek wyglądały niegdyś przyjaźnie, dopóki ich kreskówki nie zostały zakończone.
    • Mimo to, wciąż nie wiadomo, jak Kot Kreskówkowy może istnieć w prawdziwym życiu, skoro jest to postać z kreskówki, choć możliwe, że w jakiś sposób postać ta została przywrócona do życia lub jest to demoniczny byt, który przybrał formę emerytowanej postaci kreskówkowej.
  • W "skali bólu" od jeden do dziesięciu (gdzie dziesięć jest najgorsze) utworzonej przez Hendersona, Kot Kreskówkowy jest w kategorii dziesiątej, razem z Mężczyzną z twarzą do góry nogami.
  • Skóra Kota Kreskówkowego przypomina gumę.
  • Trevor Henderson potwierdził, że każdy z jego potworów, w tym Kot Kreskówkowy, jest moralnie świadoma tego, co robi.
  • Według Hendersona, Kot Kreskówkowy jest gorszy od Mężczyzny z twarzą do góry nogami, ale nie wiadomo dlaczego.