FANDOM

Królestwo Czarnoksiężnika – frakcja pojawiająca się w mandze Overlord oraz jej adaptacji anime. To naród założony przez Ainz Ooal Gowna, który stara się rozpowszechniać swoje imię w Nowym Świecie i stworzyć utopię, w której wiele ras mogłoby żyć na równi. Podczas gdy służy ono jako główna frakcja, królestwo jest wypełnione wieloma obywatelami, którzy podążają nikczemnymi ścieżkami, poświęconymi sprawie Ainza.

Historia

Królestwo Czarnoksiężnika początkowo zaczęło się od idei Demiurgi, opartej na jego błędnej interpretacji słów Ainza, wierząc, że szukał podboju. Ostatecznie pomysł ten rozprzestrzenił się po całym Nazarick, a jego mieszkańcy poświęcili całe swoje życie tej sprawie.

Wkrótce Nazarick zaczął się rozprzestrzeniać po całej ziemi. Jedno terytorium, wioska Carne, przyrzekło swoją lojalność Ainzowi po tym, jak ocalił jej mieszkańców przed Pismem Słonecznym. Ainz później przejął Wielkie Jezioro, czyniąc z Cocytus gubernatora Jaszczurów po zabiciu przywódców i sił plemiennych.

Aby uzyskać pieniądze na wsparcie obywateli Nazaricka, Demiurge wymyślił plan ataku na Królewską Stolicę Królestwa Re-Estize, pod nazwą Jaldabaoth, prowadzącą armię demonów. Jako Momon i Nabe, Ainz i Narberal wzięli udział w tym, łącząc się z Błękitną Różą, by pokonać Demiurgę. To wszystko było jednak zasłoną dymną, ponieważ Aura i Mare potajemnie kradli zasoby Re-Estize i porywali członków Ośmiu Palców, przejmując organizację.

Gdy zgromadzili już wszystko, co potrzebne, Nazarick rozpoczął przygotowania do rozpoczęcia wojny przeciwko Imperium Baharut.

Członkowie

Najwyższe Istoty

Ainz2

Ainz Ooal Gown

Czterdzieści Jeden Najwyższych Istot było rasą potężnych istot, które dzierżyły potężne umiejętności i magię. Są to osoby odpowiedzialne za zasadniczo wszystko, łącznie z Wielkim Grobem Nazaricka i jego obywatelami. Z tego powodu są postrzegani jako bogowie. Pierwotnie wywodziły się z gildii o nazwie Ainz Ooal Gown.

Obecnie jedynym znanym pozostałym pozostaje Momonga, który przyjął nazwę Ainz Ooal Gown, aby uczcić swoich przyjaciół i ich gildię.

Strażnicy Pięter

Strażnicy Pięter

Strażnicy Pięter

Strażnicy Pięter są grupą elitarnych wojowników NPC, którzy służą jako strażnicy pięter w Nazarick. Obok Najwyższych Istot są najsilniejszymi istotami Nazaricka pod względem siły i obrony.

Członkowie

Plejady

Plejady

Plejady

Plejady to grupa wojowniczych pokojówek. Zostały one pierwotnie stworzone, aby służyć jako ostatnia linia obrony Nazaricka, ale ponieważ nikt nie dotarł wystarczająco daleko do sali tronowej, ostatecznie nie służyły żadnemu celowi. Obecnie jednak Plejady często przypisuje się innym zadaniom i celom. Jedna pokojówka, Narberal Gamma, towarzyszy Ainzowi w podróżach jako poszukiwacz przygód, aby zbierać informacje i rozpowszechniać jego imię.

Członkowie

Strażnicy Obszaru

Strażnicy Obszaru są NPC, którzy chronią tylko określony obszar w obrębie piętra. Niektórzy z nich mogą być bardzo potężni i często strzegą ważnych obszarów ze względu na ich umiejętności i zdolności.

Członkowie

  • Pandora Actor
  • Kyouhukou
  • Aureole Omega
  • Grant
  • Guren
  • Gashokukochuuou

Niezależni członkowie

Niektóre istoty z Nazarick mogą mieć lub nie pełnić ważnych ról w Królestwie Czarnoksiężnika. Niektóre z nich nie są widoczne, ponieważ są zwykle zajmowane przez ich własne osobiste zadania.

Członkowie