FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Wypierdalaj z moich ulic

—Kramarz

Kramarz — antagonista w grze Assassin's Creed: Odyssey.

Biografia

Assassin's Creed Odyssey

Podczas wojny peloponeskiej, Kramarz zdobył władzę i rządził ulicami Koryntu w Grecji. W pewnym momencie poznał Czcicieli Kosmosa, do których dołączył, ponieważ organizacja uznała jego wpływy za użyteczne.

W 431 roku p.n.e. był obecny na spotkaniu Czcicieli w ich sanktuarium pod Świątynią Delficką. Zlecił Brisonowi zabicie Fidiasza, sławnego rzeźbiarza. Potem siłą zmusił go do wykonania tego zadania, bijąc go i paląc mu rękę. Całej sytuacji przyglądał się Aleksios.

W pewnym momencie, Kramarz obrał sobie jako cel hetery z Koryntu, które miały mu przynosić zysk. Aleksios zbadał jego kryjówkę, w której znalazł oliwę i łańcuchy. Była to "jaskinia rozpusty" Kramarza. Widząc jego tyranię w Koryncie, sprzymierzył się z heterami i spartańskim żołnierzem Brazydasem. Zaczął mordować jego ludzi, a potem spalił jego magazyn z broniami, które sprzedawał żołnierzom, odcinając go od zysku i zmniejszając jego wpływy w Koryncie.

Wtedy dochodzi do konfrontacji Aleksiosa z Kramarzem, najpierw jednak gracz musi zdecydować, jak chce go zabić. Brazydas proponuje, aby zabić Kramarza po cichu w celu uniknięcia anarchii w mieście, natomiast hetera Anasthousa chce, aby zamordować w amfiteatrze na oczach ludu. W zależności od wyboru, antagonista ginie w różnych okolicznościach.

  • Aleksios pokonuje Kramarza w walce i podrzyna mu gardło w jaskini (w przypadku posłuchania Brazydasa)
  • Aleksios pokonuje Kramarza w walce i podrzyna mu gardło w amfiteatrze (w przypadku posłuchania Anasthousy)
  • Aleksios pokonuje Kramarza w walce, a kilka heter sieka go sztyletami (w przypadku posłuchania Anasthousy)

Ciekawostki

  • Śmierć Kramarza z rąk heter przypomina zamach na Juliusza Cezara w idy marcowe.