FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Kreskówkowy Kot - to stworzona w 2018 r. Internetowa miejska legenda. Jest potworną istotą i samoświadomym kotem z kreskówki oraz jednym z wielu potworów stworzonych przez Trevora Hendersona.

Biografia

Kreskówkowy Kot zaczął pojawiać się w internecie 4 sierpnia 2018 r., Kiedy pierwsze zdjęcie stworzenia pojawiło się w sieci. Na zdjęciu widać go było za drzwiami w opuszczonym budynku, wpatrując się w kamerę. W przyszłości, 10 sierpnia, wydano drugie zdjęcie, pokazujące całe ciało Kota, z niezwykle przerażającym uśmiechem i rękami pokrytymi białymi rękawiczkami.

5 dni później, 15 sierpnia, widzimy jego trzecie zdjęcie, gdzie jego głowa wydaje się leżeć na ziemi, gdy szyja staje się dłuższa. Później, 22 sierpnia, Kot wydaje się stać na zewnątrz innego opuszczonego budynku, gdzie gniewnie szuka swoich kolejnych ofiar.

W miarę upływu czasu, 26 września, ukazał się bardzo niepokojący obraz stworzenia, w którym potwór wpatruje się bezpośrednio w kamerę z wytrzeszczonymi zębami, ponieważ prawdopodobnie ma zamiar zjeść swoją ofiarę. Pierwsze cztery występy były nieco przyjazne, w przeciwieństwie do tego.

Ostateczny obraz Kreskówkowego Kota pojawił się 10 października, gdy Kot wygląda bardzo złowieszczo, ponieważ prawdopodobnie zamierza zamordować i zjeść swoje ofiary. Jednak nigdy nie potwierdzono, aby jadł lub zabijał ludzi. Na tym zdjęciu ZMIENIONO obejmowało informacje na całym obrazku o Kocie, pokazując złowrogie informacje o tej istocie, która próbuje zostać ukryta przed publicznością. Jedna z możliwych interpretacji tego arkusza pokazuje informacje, które ujawniają, że Kreskówkowy Kot ma związek z „wystawą z 1939 roku”, nocnym stworzeniem i niezwykle okrutnym. Przypuszczalnie więcej tekstu ujawnia, że ​​jest „wyjątkowo okropny”, często znajduje się w wielu opuszczonych strukturach i może być związany z wieloma nierozwiązanymi zniknięciami, chociaż interpretacje tekstu ocenzurowanego mogą być inne. Najbardziej przerażającą częścią obrazu był opis, w którym przypuszczalnie mówi albo, że Kreskówkowy Kot jest najbardziej monstrualną ze wszystkich postaci z kreskówek, jakie kiedykolwiek zostały opublikowane, lub nawet, że jest zły niż wszystkie potwory Hendersona. Jednak kolejne dzieło Trevora, Mężczyzna z twarzą do góry nogami okazał się znacznie gorszy niż Kot z wyraźną moralną agencją. Podczas gdy Kreskówkowy Kot atakuje ludzi tylko wtedy, gdy znajdują się w jego legowisku i wokół niego, i jeśli jego historia bycia kreskówką z 1939 roku jest prawdziwa, atakuje ludzi z zemsty, Człowiek z twarzą do góry nogami atakuje ludzi dla własnej obrzydliwej przyjemności, karmiąc się negatywnymi emocji tych, którzy mieli nieszczęśliwe wypadki samochodowe.

Więcej informacji można znaleźć na temat odpowiedzi Trevora na pytania ludzi na jego Tumblrze. Trevor twierdzi, że Kot jest najniebezpieczniejszym potworem którego stworzył, oczywiście z wyłączeniem gigantów. Twierdzi również, że jest tak niebezpieczny, że inne potwory unikają miejsca, w którym czasami się znajduje, „jeśli wiedzą, co jest dla nich dobre”. Zapytany, dlaczego jest taki niebezpieczny, Trevor odpowiedział po prostu: „niesprawdzone ograniczenia”.

Najnowsze zdjęcia ujawniły znacznie więcej informacji na temat potwora. Opublikowane zostało zdjęcie przedstawiające coś, co wydaje się wyglądać jak zły kot rysunkowy, ale rozjaśnienie obrazu ujawnia niezwykłe grube, prawie blokowe ciało, z rozpoznawalną tylko twarzą i ramieniem Kota. Jego najnowszy obraz pokazuje jego regularny wygląd, mimo, że ma on pięć oczu, a kolejna jego ilustracja pokazuje jego twarz, która ma tylko dwa bardzo realistycznie wyglądające oczy. Te obrazy i niespójności w wyglądzie Kota i jego wielkości, takie jak jego stopy wielokrotnie zmieniające się z punktów w te przypominające buty i jego rozmiar, który waha się od górowania nad znakiem stopu do bycia tylko nieznacznie wyższym niż osoba, która wydaje się sugerować, że jak prawdziwy gumowy wąż z lat 30-tych kreskówka, Kreskówkowy Kot może dowolnie zmieniać swoją formę, rozmiar i ciało, rozciągając, dodając, zmieniając i zwiększając rozmiar swoich części ciała pod wpływem kaprysu, co może wyjaśniać, dlaczego tak go boi się nawet wśród innych potworów: nie jest posłuszny tradycyjnym prawom życia, jest „plastyczny”, zachowuje się jak zmiennokształtna postać z kreskówki, z wyjątkiem o wiele więcej złego i złowrogiego, być może krzywdzącego i zabijającego inne istoty dla zabawy. Jeśli jego historia jest prawdziwa, możliwe jest, że Kreskówkowy Kot atakuje ludzi w celu zemsty (jeśli nie, to być może broni własnej kryjówki, gdy ludzie są w niej lub w jej pobliżu).

Ciekawostki