FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Nieważne jak się nazywam...ważne jest to, co zamierzam zrobić. Po prostu nienawidzę tego skurwiałego świata i żerującego na jego ścierwie całego, ludzkiego robactwa. Całe moje życie to zimna i gorzka nienawiść...i zawsze chciałem brutalnie zginąć. Nadchodzi czas zemsty i żadne życie nie jest wart ocalenia. I zabiorę do grobu tylu ile zdołam. Czas by mordować...i czas umierać.

—The Crusader

Chuj ci w łeb

—Not Important po zamordowaniu kogoś.

The Crusader znany lepiej jako Not Important - jest głównym bohaterem w grze Hatred.

Osobowość

Not Important jest mizantropijnym psychopatą, który nie zatrzyma się przed niczym, by poprowadzić pojedynczą wojnę z Nowym Jorkiem. Jest całkowicie pogardliwy i sardoniczny dla ludzkości, co oznacza, że ​​jest bardziej szczęśliwy, że może zabić każdego, kto stanie na jego drodze, niezależnie od rasy, płci lub seksualności. Wydaje się też, że jest niestabilny psychicznie, biorąc pod uwagę jego tendencje mizantropijne i maniakalny śmiech pod końca gry.

Popełnione złe czyny

  • Porwanie kogoś i torturowanie go aż do śmierci.
  • Popełnienie wiele brutalnych morderstw.
  • Zamordowanie wszystkich w pociągu.
  • Najechał i całkowicie zniszczył wiele budynków i miejsc publicznych, w tym park, posterunek policji pełen ocalałych.
  • Roztopił reaktor jądrowy w Nowym Jorku, powodując eksplozję obiektu jądrowego, usuwając w ten sposób Nowy Jork i jego mieszkańców z mapy (8 milionów ofiar).

Ciekawostki

  • The Crusader wystąpił gościnnie w grze Postal Redux, jako jedna z grywalnych postaci.