Kurumi Tokisaki (時崎 狂三, Tokisaki Kurumi), znana również jako Zmora – główna, powracająca antagonistka w serii Date A Live. Została przedstawiona jako główna antagonistka w pierwszym sezonie Date a Live, natomiast później pełni rolę antyzłoczyńcy. Później staje się drugorzędną postacią, służąc głównie jako antybohaterka i postać wspierająca. Kurumi jest trzecim Duchem, którego można spotkać w serii i jest najbardziej niebezpiecznym i zabójczym Duchem, jaki kiedykolwiek pojawił się w świecie Date A Live. Jest także pierwszym Duchem, który pojawia się jako antagonista w serii. Ma silną obsesję na punkcie Shido i ma zdolność manipulowania czasem.

Mana Takamiya poinformowała, że Kurumi Tokisaki jest najbardziej niebezpiecznym Duchem, jakiego kiedykolwiek spotkała. Zabiła ona ponad 10 000 osób (nie licząc ofiar w przestrzeni kosmicznej) osobiście.

Kurumi Tokisaki wykorzystała niewymienione i niewyjaśnione metody, aby osobiście przenieść się do liceum i klasy Shido Itsukiego, aby mogła zbliżyć się do niego. Jej cele i powody do tego były dość proste - chciała zjeść Shido, tym samym zyskując Mana Duchów zamkniętych w jego ciele. W czasie, gdy Kurumi była uczennicą Raizen, prawie udało jej się pochłonąć Shido. Została jednak zmuszona do odwrotu po tym, jak ogarnęła ją niszczycielska siła Kotori. Kurumi twierdziła, że ​​dzieje się tak dlatego, że po prostu nie była gotowa się z nią zmierzyć, ale później argumentowała, że ​​mogłaby pokonać Kotori, gdyby miała więcej czasu.

Później ujawniono (pod koniec tomu 4), że Kurumi przeprowadziła rozmowę z tajemniczą istotą, która sprawiała wrażenie, jakby mówiła do siebie. Stwierdziła, że ​​jej prawdziwym celem jest odszukanie Shido, aby móc użyć swojej 12 kulki, aby cofnąć się o 30 lat wstecz i zabić pierwszego Ducha. Aby to osiągnąć, potrzebowała znacznej ilości many, której nie posiadała, dlatego chciała pochłonąć Shido. Chłopak trzymał w sobie duchową manę trzech duchów, która była wystarczająca, by mogła użyć dwunastej kuli, aby zabić Pierwszego Ducha.

Charakterystyka[edytuj | edytuj kod]

Wygląd[edytuj | edytuj kod]

Kurumi jest "dziewczyną o zadziwiającym pięknie", jak opisuje Shido. Wydaje się być elegancka i ma bardzo grzeczne maniery. Ma jasną skórę i długie, czarne włosy, zwykle związane w dwa kucyki. Jej prawe oko jest zabarwione na czerwono, a lewe oko wygląda jak złota, nieorganiczna tarcza zegara. Pozycje wskazówek zegara wskazuje jej pozostały "czas" i jest zasłonięty przez jej grzywkę, które ujawnia się tylko wtedy, gdy przekształca się w jej formę Ducha.

Sukienka Astralna, którą nosi Kurumi, jest zrobiona z karmazynowych i czarnych falbanek, nadając jej wygląd eleganckiej gotyckiej Lolity. Na głowie zwykle nosi dużą szkarłatną przepaskę, aby utrzymać włosy. Również nosi czerwony i czarny kołnierzyk na szyi. Gdy nie jest w swojej formie Ducha, Kurumi zwykle nosi albo kobiecy mundurek Liceum Raizen, albo czarną gotycką sukienkę Lolity.

Galeria[edytuj | edytuj kod]