FANDOM

Kutou (九頭, Kutou) – antagonista w filmie Blood C: The Last Dark. Jest szefem jednostki siłowej Wieży. Jego rodzina ma za zadanie służyć rodzinie Nanahara od pokoleń i chroni samego Fumito przed wrogami, którzy mu się sprzeciwiają. Jego przełożony umocnił go za pomocą magii, a także dobrze wyszkolił w walce wręcz, jak również w używaniu śmiercionośnej broni, od mieczy po broń palną.

Wygląd

Kutou jest wysokim i szczupłym młodym mężczyzną o opalonej cerze. Nosi garnitur z szarym podkoszulkiem i brązowym krawatem. Jego najbardziej uderzającą cechą jest tatuaż, który zajmuje całą lewą stronę szyi i część twarzy. Podczas walki z Sayą ma ciemno zielony strój.

Cechy

Jest w gruncie rzeczy nieustraszony i lojalny wobec Fumito. Jest również mroczny i drwi z przeciwnika, co pokazuje to jego spotkanie z Sayą. 

Biografia

Kutou pojawia się na początku filmu i rozmawia z Fumito. Później idzie do Suji Academy ze swoimi żołnierzami i po raz pierwszy walczy z Sayą. Potem pojawia się ponownie w siedzibie Siódmego Nieba i Saya odcina mu rękę (nie obchodzi go to). Wkłada talizman na czoło i naciska swoje odcięte ramię, aby przelać na niego krew. Potem zamienia się w Starszego i zabija co najmniej dwóch żołnierzy, zanim atakuje Sayę. Ponieważ jest teraz Starszym, Saya jest w stanie go zabić.

Ciekawostki

  • Talizman, który ma Kutou jest identyczny jak ten, który ma Fumito w 12 odcinku serialu telewizyjnego.
  • Znak, który ma jako tatuaż jest tym samym, który ma Fumito na kurtce.

Galeria