FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Jak to chuj z tym pracownikiem miesiąca, co? Jak jest coś do wygrania, to ja, kurwa, chcę wygrać. Wyjebane co to. Kumasz mnie? Nie biorę jeńców. Wbijam na pełnej kurwie. Wielki ziom. Wielkie jaja. Jak na jebanej tablicy jest lista nazwisk, to moje ma być na szczycie. A obok niego ma być napis „Zwycięzca”.

—Lamar Davis do Franklina Clintona i Simeona Yetariana.

Lamar Davis - deuteragonista Franklina w Grand Theft Auto V i główna postać w Grand Theft Auto: Online. Jest najlepszym przyjacielem Franklina Clintona, a także przestępcą obok niego, mieszkającym w Los Santos, a także członkiem Rodzin. Pojawia się w fabule Franklina Clintona.

Głosu użyczył mu Geralda „Slinka” Johnsona.

Biografia

Lamar jest najlepszym przyjacielem gangstera Franklina Clintona z Chamberlain Hills. Jest członkiem gangu ulicznego - Rodziny z Chamberlain Hills, a także gangsterem i handlarzem narkotyków. Lamar pracował jako człowiek zajmujący się przejęciami samochodów w Premium Deluxe Motorsport, dopóki ich szef Simeon Yetarian zwolnił go i Franklina po tym, jak Michael De Santa zmusił Franklina do rozbicia się przez okno tego miejsca i pobicia go. Lamar i Franklin oboje chodzili do Davis High School, kiedy byli nastolatkami, w końcu oboje zostali zamieszani w przestępstwo.

Podczas pracy dla Simeona zarówno Lamar, jak i Franklin ukradli wiele pojazdów swoim właścicielom, którymi byli biały 9F, czerwony Rapid GT, zielony motocykl Bagger i żółty SUV BeeJay XL, dopóki Michael nie spowodował, że zostali zwolnieni. Lamar ostatecznie znajduje „okazję” do porwania członka Ballas „OG” o imieniu D za dużą sumę pieniędzy (40 000 USD). Z pomocą jego psa Chopa udało im się go porwać, ale zostali zmuszeni do uwolnienia go, gdy Lamar przypadkowo ujawnił swoją lokalizację. Później ich przyjaciel Harold „Długas” Joseph zostaje zwolniony z więzienia. Lamar świętuje, uczestnicząc w umowie narkotykowej w magazynie w La Puerta. Bez ich wiedzy to była pułapka zabicia Lamar, Franklina i Długasa. Gdy Franklin znajduje członków Ballas przybywających zamiast LSPD, Długas wykonuje odwet, strzelając D w głowę, zabijając go, a trio ucieka z magazynu, zabijając członków Ballas i uciekając po drodze glinom.

Kiedy Franklin wraca do swojego starego domu, w którym mieszka jego ciocia Denise, Lamar też tam jest, ale pojawia się także niezrównoważony przyjaciel Franklina, Trevor Philips, i dołącza zarówno do Franklina, jak i Lamara w umowie narkotykowej. Wszyscy odchodzą, ale umowa okazuje się pułapką, a trio jest zmuszone walczyć z dużą liczbą członków Ballas i policji, aby uciec. Lamar ostatecznie zaprzyjaźnia się z Trevorem i nazywa go „szalonym facetem”.

W końcu Devin Weston daje Lamarowi okazję do zarobienia dużych pieniędzy, pomagając Franklinowi i Trevorowi porwać drogie luksusowe samochody i zabrać je do Paleto Bay. Niestety Devin odmawia ich zapłaty, a Franklin nazywa to pieniądzem za darmo.

Później Tanisha ujawnia, że ​​Lamar został zaatakowany przez Długasa, dzięki czemu został porwany przez Ballas w tartaku w hrabstwie Blaine. Franklin idzie na ratunek z Michaelem i Trevorem, zabija tam Ballasów i wraca do Los Santos.

Jeśli wybrano Zakończenie A lub B, Lamar mówi, że nie będzie go widać w dzień, na wypadek gdyby Długas chciałby go dorwać. Jeśli zostanie wybrane Zakończenie B, Lamar nie będzie mógł spędzać czasu z Trevorem. Chociaż jeśli wybierzesz Zakończenie C, Lamar pomoże trzem bohaterom w zasadzce i zabije najemników Merryweather i agentów FIB w opuszczonej hucie. Następnie Michael proponuje zamordowanie Długasa dla Franklina i Lamara, więc robi to i zabija go. Po zakończeniu misji Lamar powiadomi Franklina, że ​​wciąż żyje, i może zostać zabrany na spotkanie przez Franklina lub Trevora.

Osobowość

Lamar jest określany jako szaleńca, ale jako „dobry rodzaj szaleńca” i „bardzo zabawny”, i jest przeciwieństwem swojego najlepszego przyjaciela Franklina. Jest bardzo dumny ze swojego pochodzenia Apacza i wykorzystuje to do wyrażania siebie i jest podstawą kilku jego żartów.

Lamar jest postrzegany jako leniwy i często wpada w kłopoty, ślepo ufając nikomu, kto oferuje mu pieniądze, co pokazuje, że nie jest zbyt bystry. Nieustannie wpędza siebie, Franklina i innych w sytuacje, przed którymi zwykli ludzie trzymają się z daleka. Lamar w ogóle jest nieudanym przestępcą, wszystkie napady, które wymyślił, zwykle kończą się bez grosza i są bliskie śmierci.

Lamar jest lojalnym przyjacielem Franklina, gdzie jest w stanie pomóc Franklinowi, Michaelowi i Trevorowi, chociaż Franklin ostrzegł go, że najprawdopodobniej umrze.