FANDOM

Lance Vance - tritagonista który staje się drugorzędnego antagonistę Grand Theft Auto: Vice City i jako deuteragonista w Grand Theft Auto : Vice City Stories.

W obu grach Lance został wyrażony przez Philipa Michaela Thomasa, znany z roli Ricardo Tubbsa w telewizyjnym serialu z 1980 roku Policjanci z Miami.

Biografia

Lance Vance urodził się na Florydzie w 1958 roku. W Grand Theft Auto: Vice City Stories, dziejącym się dwa lata przed wydarzeniami GTA Vice City, Lance zostaje pierwszy wspomniany przez Vic'a . Lance przyjeżdza do swego brata i powoli wprowadza Vic'a w handel narkotykami. Pracują z Bryanem Forbesem, zanim ujawnia, że ​​jest tajnym policjantem z VCPD, a bracia biorą go jako zakładnika.Forbes często próbował uciec i oszukać braci, prowadząc ich nawet do gejowskiego baru o nazwie White Stallionz. Lance sugeruje następnie kradzież dużej przesyłki narkotyków od Jerry'ego Martineza. Lance uzależnia się także od kokainy, podobnie jak dziewczyna Victora, Louise Cassidy-Williams. Vic dowiaduje się i najpierw oskarża ich o romans. Kiedy Louise zostaje porwana i ostatecznie zabita przez braci Mendezów, Lance okazuje jej niewiele uczuć i próbuje pocieszyć Vic, mówiąc, że rodzina jest ważniejsza. Angażuje się tylko w wojnę w Mendez po tym, jak jego samochód zostaje zniszczony. Pod koniec gry Lance przybywa do penthouse'u Mendez'a, by wsparć Victora, ale przybywa tak późno, że strzelanina już się skończyła.

W 1986 r. Lance leci z Victorem sprzedać kokainę ludziom Sonny'ego, jednak wymiana okazała się zasadzką. Victor ginie a Lance ucieka. Lance poznaje Tommy'ego Vercettiego, którego spotkał gdy zabił Leo Teal'a. Zgadzają się pomagać sobie nawzajem w zemście. Jego dążenie do zemsty przeciwko Ricardo Diazowi, szefowi, który zorganizował zasadzkę. Mężczyzna zostaje porwany porwany przez ludzi Diaz'a a Tommy go ratuje. Lance i Tommy zabija Ricarda. Podczas gdy obaj obalili Ricardo Diaza, Lance skarży się, że traktuje się go jak małego dzieciaka i denerwuje go postawa i dominacja Tommy'ego w gangu. Tommy często krytykuje Lance'a za swoje błędy, a Tommy nigdy nie docenia wkładu Lance'a. Krótko przed przybyciem Sonny'ego Forellego. Ostatecznie Lance zdradza Tommy'ego swojemu staremu szefowi, Sonny'emu Forelliemu oraz obaj giną zabici przez Tommy'ego.

Ciekawostki