FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Leatherface – morderca, główny antagonista serii Teksańska Masakra Piłą Mechaniczną.

Biografia

Wersja z 1974

(Do dodania)

Wersja z 2003

Thomas Brown Hewitt urodził się w 1939 roku. Jako iż miał zdeformowaną twarz matka wyrzuciła go na śmietnik. Tam odnalazła go bezdomna szukająca jedzenia. Przygarnęła go do siebie i wychowała. Gdy dorósł zaczął pracować w rzeźni, jednak niepokojąco obsesyjnie lubił kroić mięso. Niedługo potem rzeźnię zamknięto, a w miasteczku pojawił się chory psychicznie szeryf, weteran wojenny mający kanibalistyczne przeżycia. Przez niego oraz odsuwanie się ludności od Thomasa, mężczyzna oszalał i za pomocą piły zaczął mordować turystów niszczących jego miasteczko. Jednej ze swoich ofiar odciął twarz i zaczął ją nosić jako maskę.

Ciekawostki

  • Leatherface jest często zgłaszany przez graczy GTA San Andreas. Rzekomo można spotkać go przy opuszczonym tartaku. Niektórzy mówią też że przejeżdżając obok, można usłyszeć odgłosy piły.
  • Leatherface używa też czasami młotka oraz haków.
  • Jego postać została zainspirowana prawdziwym mordercą żyjącym w Springfield w USA, Edem Geinem.
  • Leatherface dostępny jest w grze komputerowej Dead by Daylight jako jeden z grywalnych zabójców.