FANDOM

Leopold Strauss - trzecioplanowy antagonista pojawiający się w grze z 2018 roku Red Dead Redmption 2.

Głosu użyczył mu Howard Pinhasik.

Biografia

Leopold Strauss urodził się około 1846 roku w Wiedniu w Austrii w biedzie. W wieku 14 lat jego starszy brat był drobnym oszustem, który bił strażników za resztki jedzenia. Ojciec Straussa sprzedał swoją córkę w niewolę w wieku 9 lat. Biczował ją i bił. Strauss, jego rodzice i jego starszy brat przybyli do Teksasu w Stanach Zjednoczonych. Tam Strauss stał się windykatorem i księgowym na całym południu Stanów Zjednoczonych, ale po ograbieniu sklepu ogólnego musiał uciec pieszo do Luizjany. Tam wziął biednego, zagubionego i pozbawionego ojca Micaha Bella za własnego syna. On i Micah zostali wprowadzeni do gangu Dutch'a Van'a der Linde na początku 1899 roku, gdzie Leopold poradziłby sobie z wieloma rachunkami gangów. Podczas ucieczki przed Pinkertonami po nieudanym napadzie Strauss i Arthur Morgan zebrali trochę długów od ofiar. Jeden z nich miał gruźlicę, która rozprzestrzeniła się na Arthura. Jakiś czas po tym, jak gang zorganizował obóz w Beaver Hollow, Arthur w końcu wygnał Straussa z obozu.

Jakiś czas po wygnaniu Strauss został schwytany przez Pinkertonów którzy chcieli by ujawnił położenie gangu i był brutalnie torturowany, jednak odmówił i zmarł z powodu odniesionych obrażeń.