FANDOM

Lesaro – porucznik na statku "Cicha Maria" pod dowództwem Kapitana Armando Salazara.

Biografia Edytuj

Lesaro był porucznikiem hiszpańskiej Royal Navy, który służył na statku "Cicha Maria" pod dowództwem kapitana Salazara. Był lojalny wobec swojego kapitana i uczestniczył razem z nim w wielu misjach.

Po walce z dziesięcioma pirackim statkami, Lesaro na polecenie Salazara kazał dobić swoim ludziom pływających piratów w wodzie. Nagle jednak pojawił się inny statek pod komendą młodego Jacka Sparrowa, a Salazar rozkazał wyruszyć za nim w pościg. Nie skończyło się to dobrze dla Lesaro i reszty załogi, gdyż zostali zamienieni w uwięzionych w Diabelskim Trójkącie truposzy.

Dwadzieścia pięć lat później do Trójkąta przypłynął "Monarcha". Kiedy statek zatrzymał się, Lesaro wraz z resztą załogi pobiegła na statek i wybiła całą załogę oprócz Henrego Turnera. Salazar pozwolił Henremu uciec, gdyż miał on do przekazania wiadomość.

Jakiś czas później załoga widmo zdołała uciec z Diabelskiego Trójkąta. Wraz ze swoim kapitanem rozpoczął na nowo kampanię antypiracką i niszczył statki Hektora Barbossy. Również wspomagał swojego kapitana w poszukiwaniach Trójzębu Posejdona. Wkrótce doszło do spotkania z Barbossą. Salazar z nim rozmawiał, podczas gdy Lesaro i reszta pilnowali załogi Barbossy.

Jakiś czas później Salazar i jego załoga spotkali Jacka. Próbowali ich zaatakować, jednak Jack, Henry i Carina Smyth zaczęli uciekać na łódce. Lesaro na rozkaz Salazara ruszył za nimi w pościg. Jednak gdy dotarli w pościgu na małą wyspę, okazało się, że nie mogą na nią wejść.

Cała załoga truposzy podążyła za Jackiem i odnaleźli go na dnie Oceanu. Doszło do potyczki między obiema stronami. Henry zniszczył Trójząb Posejdona, przez co Salazar i jego załoga (w tym Lesaro) na powrót stali się żywymi ludźmi. To również spowodowało, że szczelina oceanu zaczęła się zamykać, co przyczyniło się do śmierci Lesaro i wielu innych członków załogi Salazara.