Do szablonu +18.png
Uwaga!

Żegnajcie sukinsyny.

—Chow po zabiciu Marshalla oraz jego sługi.

Leslie Chow – główny antagonista pojawiający się w filmie Kac Vegas, poboczna postać w Kac Vegas w Bagkoku, oraz drugorzędny antagonista który staje się antyzłoczyńcą w Kac Vegas III.

Biografia[edytuj | edytuj kod]

Kac Vegas[edytuj | edytuj kod]

Chow pojawia się kiedy Phil, Alan i Stu otwierają bagażnik z którego wyskakuje nagi oraz atakuje ich łomem.

Później pojawia się kiedy on oraz jego sługusy atakują samochód Watahy, Chow domaga się, by oddali mu torebkę, w której było 80 000 dolarów.

Kiedy ci mu powiedzieli o ich przyjacielu - Dougu który zaginął i o tym że nie pamiętają nic z poprzedniej nocy, mówi im że spotkają się na pustyni a oni oddadzą mu torebkę, a on odda im przyjaciela, którego jak twierdzi pojmał.

Po nocy zbierania pieniędzy, Wataha oddaje mu pieniądze a Chow oddaje porwanego Douga, który okazuje się być innym Dougiem który sprzedał Alanowi pigułki gwałtu. Wtedy Leslie mówi im że to nie jego problem i odjeżdża.

Kac Vegas w Bangkoku[edytuj | edytuj kod]

Chow pojawia się, dopiero wtedy kiedy Alan zauważa coś podobnego do grzyba wystającego z łóżka. Małpa znaleziona przez Watahę uderza w to, co okazuje się być prąciem Chowa.

Chow później prosi o swoje spodnie oraz, chcąc opowiedzieć im co się stało poprzedniej nocy wciąga kokainę po czym pada głową na stół. Wataha myśląc że umarł chowają go do zamrażarki.

Potem Wataha uwalnia go, oraz szukają małpy, która ma to co chce Kingsley (biznesmen który twierdzi że ma Teddy'ego - brata narzeczonej Stuarta). Po tym spotykają się z Kingsleyem który jak się okazało, jest policjantem oraz aresztuje Lesliego.

Kac Vegas III[edytuj | edytuj kod]

Na początku filmu jest pokazane jak Chow ucieka z więzienia wykorzystując zamieszki. Po tym jak Marshall chcąc od Watahy Chowa, który ukradł mu złoto, idą go szukać. Leslie pojawia się w Meksyku, kiedy prosi Alana żeby się spotkali.

Rozmawiając ze swoim przyjacielem uświadamia sobie że Phil i Stu są w pobliżu. Ten ich atakuje, jednak potem są widziani w barze którzy objaśniają mu, czemu go szukają.

Po tej scenie spotykają się w jego mieszkaniu, gdzie obmyślają plan okradnięcia złota z jego starego domu (który później okazał się być domem Marshalla).

Po zabraniu złota Chow, zamyka ich w piwnicy, po czym ucieka uruchamiając alarm. Wataha znajduje Chowa w Las Vegas, jednak Chow atakuje ich i skacze z balkonu ze spadochronem. Stu i Chow uderzają w hydrant, wtedy Stu zamyka go w bagażniku.

Wataha spotyka się z Marshallem który dowiedziawszy się, że złoto zabrane przez Chowa, przepuścił w Bangkoku, strzela w bagażnik po czym go otwiera, jednak tam nie ma go.

Zdenerwowany Marshall myśląc że go oszukali próbuje zastrzelić Watahę, jednak Chow zabija swojego wroga.

W scenie po napisach Leslie, wychodzi z pokoju nagi i mówi "Zajebiście się bawiliśmy, suczki!".

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Ucieczka z więzienia jest nawiązaniem do ucieczki głównego bohatera "Skazanych na Shawshank".