FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

To czego chcą to...Bóg. Więc dajmy im go.

—Znany cytat Lighta.

Light Turner - główny bohater oryginalnego filmu Netflix z 2017 roku Notatnik śmierci, który jest bardzo luźno oparty na serialu anime i mangi o tej samej. Jest nastoletnim studentem, który znajduje notatnik śmierci i decyduje się jej użyć do zabicia przestępców i wyznaczyć sobie boga czystego świata. Jest luźną adaptacją Lighta Yagami.

Wcielił się w niego Nat Wolff.

Osobowość Edytuj

Light jest urojoną i pretensjonalną osobą, która uważa, że ​​jego masowe zabójstwa są aktami sprawiedliwości. Ma obsesję na punkcie pozbawiania świata zbrodni, więc nikt nie będzie musiał cierpieć tak jak wtedy, gdy stracił matkę. Jego użycie Notatnika Śmierci pokazuje mu ciemniejszą stronę, ponieważ wie, że nie będzie sądzony za zabójstwa, dopóki nie zostanie złapany. Często planuje wyjątkowo bolesne i krwawe śmierci dla przestępców, w tym ścięcie głowy za pomocą drabiny.

Jednak gdy Mia chce pójść dalej, zabijając ścigającego go organy ścigania, dochodzi do granicy, której nie przekroczy, i zaczyna wątpić we wszystko, co zrobił. Jest także zagubionym mścicielem, który popełnia okropne czyny, a ostatecznie popełnia więcej okropnych czynów, aby wszystko mogło pójść dobrze. Jednak to, co ma również lżejszą stronę, to miłość do jego rodziców i Mii przed jej zdradą. To sprawia, że ​​Turner jest bardziej tragiczny i sympatyczny niż Yagami, który stał się megalomanicznym potworem.