FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Lord Goblinów – główny antagonista light novel, mangi oraz anime Goblin Slayer. Pojawia się on jako główny antagonista w tomie 1 powieści, a także jako ostatni antagonista pierwszego sezonu anime.

W przeciwieństwie do innych goblinów, które w większości są dzikimi i irracjonalnymi bestiami, które po prostu atakują ludzi dla własnej przyjemności i popędów seksualnych, Lord Goblinów jest jedynym znanym racjonalnym Goblinem zdolnym do przywództwa i spiskowania. Jako taki jest on jedynym Goblinem z wielkimi planami i inteligencją, aby stworzyć królestwo Goblinów, w którym ludzie zostaną zniewoleni i zgładzeni.

W japońskiej wersji głosu użyczył mu Kazuhiko Inoue, który także grał Ginisa.

Charakterystyka

Wygląd

Podczas gdy większość Goblinów była małymi, smukłymi i brzydkimi stworzeniami, Lord Goblinów był wyższy od normalnych goblinów i znacznie bardziej umięśniony (na tym samym poziomie co Czempion Goblinów). Jednak nie wiadomo, czy wszystkie Gobliny osiągną ten poziom fizycznego ciała, jeśli żyją zbyt długo.

Ponadto, w przeciwieństwie do innych Goblinów, którzy nie mają żadnej stylowej osobowości, Lord Goblinów jest o wiele bardziej wyrafinowany, ma kozią bródkę i nosi koronę, płaszcz i zbroję. Dysponuje wysokiej jakości dwugłowym toporem bojowym z wygrawerowanym lwem, bronią zabraną od martwego barbarzyńcy, którego zabił lata temu.

Osobowość

Pomiędzy setkami Goblinów, Lord Goblinów staje się jedynym Goblinem z większymi planami, niż tylko zabijanie i gwałcenie, by rozmnażać swoją rasę. Był on tyranem, gwałtownym i socjopatycznym stworzeniem (nawet bardziej niż inne Gobliny), który widział ludzi jako swoich niewolników i zabawki.

Przeżywając długie życie, oszukując poszukiwaczy przygód przed ich zabiciem, Lord Goblinów jest znacznie bardziej przebiegły i inteligentny niż inne Gobliny, które bardziej przypominają brutalne i dzikie stworzenia. Wiedząc, że jego siły są irracjonalne i są mu posłuszne ślepo dzięki jego charyzmacie, gotów jest poświęcić je dla swoich celów i własnego życia, ale zawsze dodaje, że jego porażki mogą sprawić, że stanie się on jeszcze bardziej mądry i zaradny z biegiem czasu.

Pokazano również, że ma on niewielką tolerancję na niepowodzenia i nie zastanawia się dwa razy przed zabiciem tych, którzy zawiedli. Lord Goblinów rozkoszuje się cierpieniem innych, zarówno fizycznym, jak i psychicznym, i często zadaje czysty ból swoim ofiarom np: łamiąc ich kończyny, zanim je zabije. Prowokuje i manipuluje innymi dla swoich własnych ambicji, jak sam stwierdza, że ​​nie dba o innych z jego rasy, jeśli jego życie jest zagrożone.

Biografia

Przeszłość

Kiedy był dzieckiem, jego gniazdo (rodzina) zostało zabite przez poszukiwacza przygód, który prawdopodobnie pracował dla gildii. Kiedy kobieta go znalazła, błagał ją, by oszczędzała mu życie, ponieważ był bezbronny. Oszczędzała go, ale za zgodą, że nigdy nie zrobi nic złego, jak reszta jego gatunku. Jednak w chwili, gdy odwróciła się do niego plecami, uderzył ją w głowę kamieniem, a następnie zabił ją w akcie zemsty i gniewu.

Wiedząc, że nie może żyć sam, młody Lord stał się bardziej inteligentny, gdy uczył się, jak działa świat, zarówno odnosząc zwycięstwa, jak i porażki. Stał się bardziej zaradny, strategiczny i brutalny, ponieważ uczył się, że ludzie są nie tylko podli i okrutni, ale zabijają Gobliny za pieniądze (w tym jego nienawiść do bycia traktowanym jako najsłabszy z potworów). Mniej więcej w tym samym czasie rozwinął on nienawiść do kobiet i zgwałcił je dla solowego celu, jakim było cierpienie, podczas gdy inne Gobliny robią to dla reprodukcji.

W pewnym momencie jego nowe gniazdo zaatakowało ludzką wioskę, gdzie wraz z towarzyszami zabijali wszystkich mężczyzn i dzieci, zanim zabrali kobiety jako źródło dzieci dla jego dzieci. Jednak barbarzyńca podążył ich śladami i zaczął masakrować jego hordę. Jeden po drugim barbarzyńca wytępił gobliny, aż przyszły Lord został ostatni. Wiedząc, że barbarzyńca jest dla niego za silny, rzuca się do jaskini i trzyma jedną z kobiet, które gobliny zgwałciły jako zakładniczkę, co sprawiło, że barbarzyńca zatrzymał się na chwilę, gdy Lord Goblinów rzucił zakładnika w jego ramiona i przebił zarówno barbarzyńcę, jak i kobietę.

Przyszły Lord triumfalnie wył, chwytając topór barbarzyńcy i zbliżył się o krok bliżej do pozycji króla. Odtąd dołączył do wielu gniazd, przetrwał ataki poszukiwaczy przygód i gildii, a także stawał się coraz silniejszy i mądrzejszy tam, gdzie inni umierają z powodu własnej niekompetencji, aż w końcu zaczął rządzić dużą liczbą goblinów, którą stworzył tworząc oddział seksualnych niewolników.

Obecnie wydarzenia

Po wielu latach rozmnażania się, w celu powiększenia swojej armii (wykorzystując porwane dziewczęta i dorosłe kobiety), Lord Goblinów przygotowuje się ostatecznie do inwazji na ważne ludzkie miasta i wydaje się być liderem armii Goblinów, z którą się zmontował, z zamiarem wykorzystania farmy, gdzie mieszka przyjaciółka z dzieciństwa Goblin Slayera, by zaatakować główne miasto w pobliżu, aby ukraść ich zwierzęta, torturować poszukiwaczy przygód, zabić ich dzieci i zgwałcić wszystkie kobiety, aby stworzyć swój własny naród Goblinów. Przed inwazją Lord wygłosił przemówienie do wszystkich swoich współbraci, aby podnieść morale i omówić swoją strategię. Używając tych samych brudnych sztuczek, których zawsze używał, Lord Goblin nakazał swoim siłom użycie kobiet, które porwali jako żywych tarcz i przywiązać ich nagie ciała do drewnianych tarcz, aby siły ludzkie zrezygnowały z ataku na nich. Zanim jednak rozpoczął się atak, krasnoludzki szaman rzucił na wszystkie gobliny zaklęcie uśpienia. Dało to szansę wszystkim poszukiwaczom przygód na zabicie armii goblinów, jednak nie poddał się i wysłał kolejną falę jeźdźców Goblinów, by zaatakowali wroga.

Po długiej bitwie jego siły zostały zatrzymane przez poszukiwaczy przygód i każda strategia, którą mógł zastosować, była kontestowana, dopóki nie zostali tylko z Goblińscy Czempioni, aby kupić jemu czas na ucieczkę. Gdy uciekał, zamierzał odbudować swoje siły wraz z kobietami w swoim gnieździe, aby zacząć wszystko od nowa. Jednak gdy uciekał, Goblin Slayer zatrzymał go, informując Lorda Goblinów, że jego gniazdo zostało już zniszczone i obaj wykorzystali swoje armie jako rozrywkę dla swoich własnych działań.

Rozpoczął się pojedynek między nimi, który zakończył się śmiercią jednego z bojowników. Podczas walki, Lord Goblinów zyskał przewagę i zaczynał kopać Goblina Slayera, gdy był zmęczony upokarzaniem jego, Lord przygotował się do cięcia go w głowę, ale został uwięziony wewnątrz bariery Kapłanki, w tym samym czasie Lord Goblinów przygotował się do przełamania bariery i stwierdza, że ​​zamierza złamać Kapłankę zarówno fizycznie, jak i psychicznie, aby go zaatakować.

Pomimo swoich prób, nie udaje mu się i napotyka na miażdżenie bariery. Wiedząc, że przemoc nie zrobi nic, by go uratować, Goblin błaga o litość, tak jak zawsze, pamiętając, jak łatwo oszukać kobiety. Jednak Goblin Slayer budzi się i odcina mu głowę.

Ciekawostki

  • Lord Goblinów jest jedynym Goblinem w historii, który prowadził normalne dialogi z normalną osobą. Jednak jego dialogi tłumaczone są jedynie z oryginalnego języka Goblinów.