FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Luis Fernando Lopez - to postać z serii Grand Theft Auto. Pojawia się jako bohater drugoplanowy w Grand Theft Auto IV i The Lost and Damned oraz protagonista w The Ballad of Gay Tony. Jest ochroniarzem i współpracownikiem Anthony'ego „Gay Tony'ego” Prince'a.

Głosu podłożył mu Mario D'Leon.

Biografia

Luis, w wieku 22 lat zaczął pracować jako ochroniarz dla Tony'ego Prince'a. Luis, w domu Tony'ego spotyka Rocco Pelosiego i jego wuja Vince'a we wstępie. Zaczął pracować dla swojej matki i przyjaciół, a następnie zaczął pomagać Rocco w pracy. Tony przedstawił go Yusufowi Amirowi, który nakłonił Lopeza do kradzieży, APC, pociągu metra i zabicia Tahira Saeeda i Ahmeda Khaleela. Później pracował dla Mori'ego, u którego Tony miał długi po ukończeniu This Ain't Checkers wyciągnął Tony'ego z jego długów. Sprawy pogorszyły się dopiero w przypadku Tony'ego po spotkaniu w Bahama Mamas w misji. Luis, Evan Moss i Gay Tony kupili później diamenty o wartości 2,000,000 $, ale stracili je z rąk Johnny'ego Klebitza, który zabija Evana, ale na szczęście udało im się je odzyskać znacznie później. Luis odkrył również, jak Tony zaprzyjaźnił się z Gracie Ancelotti. Zaczął pracować dla Raya Bulgarina, który zajmował się jego sytuacją Marki Ashvilli wraz z Timurem, jego prawą ręką po odkryciu, w jaki sposób Luis kupił diamenty, zdradził Lopeza, i wysłał za nim snajperów i śmigłowce. Opuściwszy go, Luis zwraca uwagę na Tony'ego któremu życie się rozpada. Dzięki Niko Bellicowi i Geraldowi McReary, Gracie Ancelotti zostaje porwana. Luis, wiedząc, jak napompowała Tony'ego kokainą, odmawia pomocy, ale Tony jest zmuszony, by ją wytropić. Tony i Luis są zmuszeni rozdać Diamenty Niko i Packiemu McReary w misji Ladies Half Price. Luis został później poproszony przez Rocco, by zabił Tony'ego w misji Party's Over, ale zabija jego wuja Vince'a i oszczędza Rocco z powodu twierdzeń Tony'ego. Później niszczy heroinę, a następnie zabija Timura i Raya Bulgarina w czasie odlotu. W ostatnim przerywniku filmowym Luis dziękuje Tony'emu, który „uratował” jego firmę. Potem przyjeżdża Yusuf, a trójka opowiada o tym, co jest bliskie przyszłości.