FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Luke Valentine – mniejszy antagonista na początku serii Hellsing. Wraz ze swoim bratem Janem poprowadził atak na siedzibę organizacji Hellsing.

Głosu użyczył mu Patrick Seitz.

Charakterystyka

Wygląd

Luke ma bladą skórę, długie blond włosy związane białą wstążką na końcu i zielone oczy. Nosi srebrne okulary i ma ten sam styl marynarki wojennej, co jego brat Jan, choć Luke'a jest biały ze złotą podszewką. W mandze jego kurtka jest czarna z białą podszewką. Nosi także białe spodnie, białe rękawiczki, białą marynarkę na kurtce; w OVA posiada biały płaszcz nałożony na ramiona. Później traci płaszcz podczas inwazji na siedzibę Hellsing.

Osobowość

Pomimo tego, że jest bratem Jana, oboje są przeciwieństwami. Podczas gdy Jan jest głośny, nieprzyjemny i morduje z radości i sadyzmu, Luke jest o wiele mniej rozmowny, zwykle spokojny i zabija z niechęcią. Luke lubi wyobrażać sobie siebie jako tego, który doprowadzi do upadku Alucarda, wierząc, że z powodu jego względnie zaawansowanych mocy, był przeznaczony do tego, by przewyższyć Alucarda pod każdym względem. Uważa, że ma do swojej dyspozycji więcej niż tylko umiejętności Alucarda i wierzy, że Alucarda nie jest tak potężny jak sztuczny wampir, jak on sam. Kiedy odkrywa, że jest to dalekie od przypadku, okazuje się, że jest tchórzem, ale wciąż próbuje wyzywać Alucarda, głupio twierdząc, że jest niczym więcej niż "psem".

Biografia

On i jego brat Jan zostają wysłani do ataku na siedzibę Hellsing.

Luke zostaje później wysłany do walki z Alucardem, a on sam uważa się za coś więcej. Wkrótce odkrywa, że ​​jest to dalekie od prawdy, będąc pobitym przez Alucarda, który prosi Luke'a, aby przywoływał najmocniejsze zdolności wampiryczne (już wcześniej były pod wrażeniem szybkości i refleksu Luke'a), ale jest zawiedziony i zniesmaczony, gdy okazuje się, że Luke nie może nawet leczyć swojej odciętej nogi. Alucard następnie żartuje, że w życiu (jako wampir), Luke był bezużyteczny i żałosny. W odpowiedzi Luke nazywa Alucard "psem angielskiego kościoła", zanim ten ostatni mu przerwie. Luke później stał się "karmą dla psów" dla piekła Alucarda. Alucard następnie kpi z upadku Luke'a Valentine'a, mówiąc, że ten drugi to nic innego jak "psie gówno".

Później podczas ostatniej walki Alucarda z Walterem, Alucard przywołuje Luke'a jako chowańca. Walter używa drutów, by przeciąć ramiona i nogi Alucarda, przeciąć jego tułów na pół i zawiesić go bezradnie w powietrzu. Następnie chwyta kawałek pręta zbrojeniowego i atakuje Alucarda, przebijając jego klatkę piersiową. Alucard, zaatakowany przez Waltera, był jednak przynętą stworzoną przez Alucarda za pomocą szczątków Luke'a, pozwalającą mu zmienić kształt i podkraść się od tyłu do Waltera. Luke jest teraz uważany za zmarłego na dobre.