FANDOM

Lupusregina Beta – wspierająca antagonistka w mandze Overlord oraz jej adaptacji anime.

Charakterystyka

Wygląd

Lupusregina Beta jest brązowoskórą pięknością o atletycznym wyglądzie i rudych włosach związanych w dwa długie warkocze. Nosi mundur pokojówki z krótkimi rękawami i długimi czarnymi rękawiczkami ze spódnicą, która ma długą szczelinę po lewej stronie, odsłaniając wysokie, białe pończochy. Jest wyposażona w imponujące czarno-srebrne berło przerzucone przez jej plecy.

Osobowość

Lupusregina Beta ma bardzo żywą i otwartą osobowość, ale potrafi zachować się jak idealna dama. Jest towarzyska i przyjazna wobec ludzi, choć jest to maska ukrywająca jej brutalny i przebiegły charakter. Lubi także robić sprośne żarty ludziom takim jak Enri.

Lupusregina często używa swojego zaklęcia "pełnej niewidzialności", aby pojawić się za czyimiś plecami, bez wykrycia, ponieważ uwielbia brać ludzi z zaskoczenia. Yuri twierdzi, że Lupusregina może być równie sadystyczna i zła jak jej siostra Solution. Maruyama oświadczył na Twitterze, że podczas pełni księżyca nocą staje się nieco bardziej okrutna.

Lupusregina jest uważana za najbardziej przyjazną z bojowych pokojówek przez homunkulusowe pokojówki. Uważają też, że podchodzenie do niej jest oznaką szczęścia.

W Web Novel nie jest sadystką, tylko wesołą dziewczyną, która uwielbia jeść.

Ciekawostki

  • Po łacinie jej imię dosłownie oznacza "królową wilków".
  • Lupusregina twierdzi, że służy tylko Najwyższym Istotom jako pokojówka, a zatem nie jest wcale zainteresowana pomaganiem innym ludziom w obowiązkach.
  • Ainz myślał, że Lupusregina będzie bardziej odpowiednią towarzyszką jako poszukiwaczka przygód niż Narberal Gamma, której później żałuje.
  • Lupusregina jest pierwszą NPC, która naprawdę rozwścieczyła i rozczarowała Ainza z powodu jej mizernego nastawienia i niezdolności do właściwej oceny powagi sytuacji podczas misji, którą miała wykonać w Wiosce Carne.