FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Mężczyzna z twarzą do góry nogami - to miejska legenda, która wyróżnia się tym, że jest jedną z najbardziej złych i groźnych istot stworzonych przez Trevora Hendersona, jeśli nie najgorszą.

Historia Edytuj

Mężczyzna z twarzą do góry nogami wydaje się być mężczyzną o bardzo szerokim uśmiechu, z głową do góry nogami. Jego usta wydają się ułożone na górze, podczas gdy jego szyję pokrywają włosy. Wydaje się, że ma na sobie szary płaszcz, chociaż dokładny kolor może być inny ze względu na czarno-biały charakter wszystkich zdjęć, na których się pojawia. Zdjęcia mężczyzny z lat 1910. i 60. XX wieku zaczęły pojawiać się w internecie, kiedy Trevor przesłał trzy swoje stare zdjęcia do swoich mediów społecznościowych. Kiedy po raz pierwszy patrzysz na zdjęcia, wszystko wydaje się normalne, dopóki nie spojrzysz w tle, gdzie zauważasz, że mężczyzna ten jest na każdym zdjęciu, oglądając wydarzenia.

Na pierwszym zdjęciu ludzie są otoczeni przy samochodzie, który miał wypadek. Podczas gdy Mężczyzna jest widziany w środku, uśmiechając się do wydarzenia. Na drugim zdjęciu widać podobny przypadek, z tym wyjątkiem, że Mężczyzna jest w samochodzie i uśmiecha się bezpośrednio do fotografa. Trzecie zdjęcie wydaje się być normalnym zdjęciem, z tym wyjątkiem, że Mężczyzna pojawia się z tyłu, uśmiechając się. Patrząc głębiej na trzecie zdjęcie, warto zauważyć, że lokalizacja zdjęcia znajduje się w Budapeszcie na Węgrzech, co dowodzi, że Mężczyzna prawdopodobnie jest węgierskim złoczyńcą.

Ze względu na jego naturę, który nieustannie pojawia się w tragediach, gdy ofiary umierają, uważano, że w rzeczywistości miał odtworzyć niesławnego Ponurego Żniwiarza. Później Trevor przesłał jeszcze trzy stare zdjęcia Człowieka do swoich mediów i podał pewne informacje, które ujawniły jego złowrogą naturę. Celem człowieka jest karmienie się negatywnymi emocjami, takimi jak smutek po wypadkach drogowych, być może próba spowodowania jak największej liczby wypadków samochodowych, nieszczęścia i żalu. Kiedy tworzy swoje działania, jest niewidzialny dla publiczności, tylko zdjęcia pokazują, że naprawdę tam jest, powodując szaleństwo i karmiąc się nimi. Jak mówi Henderson: „Jego twarz jest w błędzie, ponieważ uwielbia przewracać oczekiwania na to, jak człowiek jest złożony. Uwielbia żal i ból po wypadkach drogowych, ale czynią to okropne uczucia. Jest okropnym pasożytem, ​​jak pijawka lub minóg. Jest tam fizycznie, ale po prostu go nie widzimy ".

Uważa się, że Człowiek jest tak samo zły, a nawet znacznie gorszy niż niesławny Kreskówkowy Kot, i wydaje się, że jest najbardziej zagrażającym złem. Powodując i karmiąc się bólem, cierpieniem i śmiercią bez wyrzutów sumienia, odsuwa cierpienie swoich ofiar podczas ich przerażających, bolesnych wydarzeń, wysysając z nich życie dla własnej przyjemności.

Ciekawostki Edytuj

  • Mężczyzna z twarzą do góry nogami został stworzony przez Trevora Hendersona, który jest znany z robienia różnych dziwacznych stworzeń przez Internet. Inne jego dzieła to Kreskówkowy KotSyreno GłowyKreatura z Wiejskiej DrogiRobaki z Mostu i Long Horse.
  • Na Twitterze Trevor opublikował zdjęcie Mężczyzny z twarzą do góry nogami, nazywając go „patronem wraków samochodów, klęsk żywiołowych, nędzy i krwawej nawierzchni”, sugerując, że najprawdopodobniej żywi się także niedolą spowodowaną przez klęski żywiołowe.
  • Co ciekawe, Mężczyzna z jakiegokolwiek powodu pojawił się tylko na czarno-białych starych fotografiach, choć możliwe jest, że Trevor ostatecznie ujawni jego zdjęcia w czasach współczesnych.
  • W „skali bólu” od jednego do dziesięciu (przy czym dziesięć jest najgorszym) stworzonym przez Hendersona dla jego potworów, zarówno Mężczyzna, jak i Kreskówkowy Kot są umieszczani na dziesiątym miejscu, co sugeruje, że oba są prawdopodobnie najbardziej złymi istotami, które Trevor stworzył do tej pory.