FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Urodziłem się z twardą skórą.

—Znany cytat Manny'ego

Detektyw Manny Pardo, znany również jako Gliniarz lub Detektyw - jest jednym z grywalnych bohaterów gry, Hotline Miami 2: Wrong Number. Jest skorumpowanym policyjnym detektywem badającym zbrodnie seryjnego mordercy znanego jako „Miami Mutilator” pośród chaotycznych następstw wydarzeń z pierwszej gry.

Wygląd Edytuj

Manny Pardo wydaje się być mężczyzną w wieku trzydziestu lub czterdziestu lat z brudnymi blond włosami, które pozostawiają niechlujne, grube brwi, workowate zielone oczy i wyraźny zarost. Zamiast nosić mundur policyjny, Pardo nosi brązową kurtkę z krótkim rękawem, w której trzyma odznakę i osobisty rewolwer, granatową koszulę pod kurtką i parę brązowych spodni.

Osobowość Edytuj

Pardo okazuje się być flirciarzem, ponieważ niezręcznie określa kelnerkę jako „skarbie” i mówi do Ash Davis „Widzę, że masz dobre geny. Jesteś bardzo ładna.”. Pardo ma również obsesję na punkcie sławy, ponieważ ma halucynacje ekipy filmowej na miejscu zbrodni.

Biografia Edytuj

Pardo pojawia się po raz pierwszy w jadalni, myje ręce i czyta gazetę, i idzie do kelnerki, by zapłacić za jedzenie. Ma tylko kawę i mówi, że nie czuje się dobrze i powinien odpocząć. Potem przechodzi do centrum handlowego obrabowanego przez gang. Zabija wszystkich w centrum handlowym, do policji. Mówi: „Nie strzelać! Jestem detektywem. Oto moja odznaka”. Funkcjonariusze policji odciągają broń. Następnie udaje się na miejsce zbrodni, seryjnego mordercy nazwanego „Morderca z Miami". Tu pojawiają się halucynacje ekipy filmowej, podczas gdy śledczy z nim rozmawia. Pardo później opowiada o lokalizacji starszego rosyjskiego gangstera swojemu przyjacielowi Evanowi Wrightowi. Pardo i Evan później spędzają czas w barze, a Pardo zachęca Evan do skupienia się na Mordercy z Miami zamiast zamaskowanego maniaka. Evan zastanawia się, dlaczego według niego Pardo stał się dupkiem. Jake, zabójca, który nosił maski węża, został zabity dwa lata temu. Pardo pokazuje Evanowi Wrightowi szatnię dowodów swoich zbrodni, i w zależności od sukcesu gracza, może wziąć dyskietkę, którą Jake ukradł z biura.

Pardo udaje się później do domu Alex Davis i pyta ją, gdzie jest jej brat Ash. Stwierdza, że ​​wyprowadził się dawno temu i zmienia temat na flirt z nią. Alex jest wyraźnie przerażona i prosi go o odejście, do którego się zgadza. Następnie lekkomyślnie morduje w łódce ładunkowej obsługiwaną przez kartele, a policja przybywa, a kilku kolumbijskich gangsterów kartelu wyskoczyło ze statku. Następnie udaje się do innego miejsca zbrodni Mordercy z Miami, aby znaleźć ofiarę brutalnie wypatroszoną i mającą brakujący portfel. Scena skłoniła badacza do wymiotowania. Johnson, główny badacz, mówi Pardo, że może mieć sprawcę na rękach.

Pardo, z nieznanych powodów, odwiedza rosyjską siedzibę mafii, której odmówiono wejścia. To, czy zamierzał zabić szefa, czy chcieć pomocy w walce z kartelem kolumbijskim, jest najbardziej prawdopodobnym powodem. Później przyjeżdża do rosyjskiej siedziby gangsterów niedawno zaatakowanej przez fanów (do której należeli - Mark, Corey, Alex, Ash i Tony) i konfrontuje Tony'ego, jedynego ocalałego członka. Tony poddaje się, ale Pardo wywnioskuje, że Tony chce tylko zwrócić na siebie uwagę. Ignoruje jego prośbę i zabija go.

Pardo udaje się później na inną scenę zbrodni Mordercy z Miami, z ofiarą okaleczoną i amputowaną. Johnson twierdzi, że odnalezienie sprawcy i tożsamości ofiary zajmie dużo czasu. Rosyjska mafia i fani, dwie najbardziej popularne frakcje, które zdobywają wiadomości, są teraz upadłe, a Morderca z Miami jest obecnie uważany za najpopularniejszą wiadomość. Pardo kieruje się do swojego mieszkania i zasypia. Ma koszmar, że próbuje znaleźć rewolwer, aby mógł udać się na poprzednie miejsce zbrodni. Jest teraz pusty, z wyjątkiem postaci podobnej do Kukiełki z jego pistoletem. Mówi, że jest jego synem i zaczyna go „ściskać” (udusić). Pardo odpycha go i wyobraża sobie, że jest w planie filmowym.

Następnie spotyka szefa policji, który jest przerażony tym, że sam Pardo jest faktycznie Mordercą z Miami. Walczy na posterunku policji, a później zostaje skonfrontowany z policjantami na zewnątrz, którzy każą mu się poddać. Pardo próbuje ponownie próbuje pokazać swoją odznakę, ale nie udaje mu się. Potem udaje chorego, a bomba nuklearna spada na Miami zabijając jego.