FANDOM

Marshall jest głównym antagonistą w filmie "Kac Vegas 3" (a także całej trylogii). Jest multimiliarderem, który ma krótki temperament i jest bardzo rozpieszczony. Bardzo poważnie traktuje rabunek i może nawet stać się agresywnym, kiedy mu się podoba.

Został grany przez Johna Goodmana, który grał także Ocious P. Pottera, Big Dana Teague, Chucka Longa, Laytona T. Montgomery, Bonesa Darleya i Howarda Stamblera.

Biografia

Marshall,chciał zabić Leslie Chow'a, ponieważ ukradł mu 21 milionów dolarów podczas skoku o 42 miliony dolarów.Marshall dowiaduje się, że Alan komunikuje się z Chowem, gdy był więziony. Następnie wysyła swojego szefa ochrony, Czarnego Douga, aby znaleźć Alana i resztę Watahy. Marshall i jego poplecznicy zrzucają słynną Watahę i porywają ich. Następnie mówi im, że Chow uciekł z więzienia, a Douga biorą jako zakładnika, dopóki Phil, Stu i Alan nie znajdą Chowa w ciągu trzech dni. Marshall następnie wypuścił z więzienia Phila, Stu i Alana po tym, jak dowiedzieli się, że zostali oszukani, a meksykańska willa, którą okradli, należała do Marshalla. Nienawidzi ich za to, że niszczą większość jego własności i zabijają jego psy jednak odpuszcza im, gdy zdaje sobie sprawę, że sądzili tylko, że oni po prostu ich na chwili uśpili i nie wiedzieli, że Chow zabił psy Marshalla kiedy opuszczał wille, skręcając im karki. Marshall następnie zabija Czarnego Douga zamiast Phila,Stu i Alana.Po otrzymaniu złota, Marshall strzela wraz ze swoim człowiekiem do bagażnika, gdzie myśli, że Chow jest, ale okazuje się, że Chowa tam nie ma. Gdy Marshall i jego człowiek zamierzają zabić czwórkę przyjaciół sądząc że ich oszukał, zostają zastrzeleni przez Chowa.