FANDOM

Moc Kishina wykracza poza ludzkie zrozumienie. To jest sama ewolucja! Shinigami i ty w DWMA czuwaliście i chroniliście świat, działając jako środek odstraszający przed tą potęgą. Intencje DWMA można podsumować jednym wyrażeniem: „Utrzymać status quo”. Ale czas płynie do przodu. Czy nie jest logiczne, że wraz z nim rozwijamy się i czynimy postępy? To całkowicie naturalne. Doktorze Stein... czy naprawdę chcesz monotonnego świata... w którym nic się nigdy nie zmieni?

—Medusa Gorgon

Strach jest siłą napędową i twórcą porządku. Z tego powodu strach, który istnieje na świecie, znacznie przewyższa ilość obecnego niebezpieczeństwa. Czasami z każdego człowieka płynie nadmiar strachu.

—Medusa Gorgon

Medusa Gorgon jest pierwszą główną antagonistką w mandze i anime Soul Eater. Jest matką Crony, która jest również klejnotem koronnym w jej głównym planie: zniszczeniu obecnego porządku światowego, aby przywrócić planetę na właściwe tory. Jest środkowym dzieckiem trzech Sióstr Gorgon. Medusa, pozbawiona empatii wobec innych, a także pokręconego poczucia miłości do tych, którzy są do niej podobni, postrzega każdego jako potencjalny okaz do eksperymentowania lub jako narzędzie dostosowane do jej celu.

Charakterystyka

Wygląd

Medusa jest kobietą o dość przeciętnej fizycznej budowie i dużym, czarnym kropkowanym tatuażu w kształcie węża wijącym się po obu jej ramionach. Jej rysy twarzy składają się z oczu zawierających żółte tęczówki z czarnymi źrenicami i blond włosy ułożone w szpiczasty styl, z dwoma długimi pasmami rozciągającymi się w dół, otaczającymi obie strony twarzy, które oplatają się jak wąż kaduceusza, spoczywając na jej klatce piersiowej. Ma na sobie czarny strój z kapturem, który rozciąga się do kolan. Sam kaptur ozdobiony jest po obu stronach podobnymi do oczu oznakowaniami, które, co ciekawe, nadają mu wygląd ust, zębów i kłów węża. Medusa ma również ogon w kształcie strzały. Warto zauważyć, że zawsze chodzi boso - nigdy nie nosi butów, gdy nie jest w przebraniu, z wyjątkowo pomalowanymi paznokciami - czarnymi z żółtymi strzałkami skierowanymi do góry.

Osobowość

Medusa jest niezwykle złowieszczą i złą osobą, a także bardzo potężną wiedźmą. Jej największą umiejętnością jest manipulowanie prawie każdym, ze względu na jej niewiarygodnie wysokie umiejętności aktorskie. W swojej prawdziwej postaci Medusa postrzega cały świat jako miejsce zastoju, w którym nic nie ewoluuje ani się nie zmienia. Nienawidzi tego tak bardzo, że postanowiła wskrzesić Kishina Asurę, aby świat znów zaczął „poruszać się”. Czerpie niesamowitą przyjemność z bólu innych, kiedy to ona go powoduje i kiedy jej eksperymenty działają. Jest tak nikczemna, że ​naraża nawet własne dziecko, Cronę, na niewyobrażalnie męczeńskie kary, takie jak zamykanie jej w ciemnym pokoju na wiele dni bez jedzenia i wody, ilekroć nie zrobi tego, co jej każe, i straszy ją rozkazami pochłonięcia wielu ludzkich dusz. Łatwo ją rozgniewać przez tych, którzy stają jej na drodze w jej eksperymentach lub w „ewolucji” świata i zwykle próbuje wyeliminować te problemy.

Chociaż wydaje się tak bardzo mroczna, stwierdzenie, że Medusa nie ma w sobie miłości, jest fałszywym stwierdzeniem. W głębi Medusy znajduje się jej wyjątkowa, złowroga forma miłości, która pojawia się niezwykle rzadko. Wyraża romantyczną miłość w szczególności wobec doktora Steina, którego uważa za atrakcyjnego z powodu jego wewnętrznej ciemności. Ma także matczyną miłość do Crony, która pojawia się dopiero po tym, jak ta stała się przerażającym zabójcą i szerzycielem Szaleństwa. Wyjątkowo w obu przypadkach Medusa otwarcie oświadczyła, że ​​kocha tę osobę tuż przed zabiciem jej przez tę samą osobę.

Jednak w anime Stein stwierdza, że ​​jakakolwiek miłość w sercu Medusy, bez względu na to, jak mała lub duża, była zwykłą mistyfikacją. Podczas pierwszej bitwy z nią, mówi do niej: „W swoim sercu, Meduso, jesteś taka jak ja. Nigdy nie zrozumiałabyś pojęcia takiego jak miłość”. Opierając się na jej złych i manipulacyjnych działaniach, może to być prawda. Biorąc pod uwagę, jak silna jest nienawiść jej nemezis Maki wobec niej, może być również bardziej okrutna i brutalna niż jej wersja z mangi.

Mimo to Medusa okazuje się przede wszystkim najbardziej złą postacią w całej serii, nawet bardziej niż Asura. W anime technika Majaka Hunt Maki, technika polegająca na usuwaniu wszelkiego zła, jest jedyną rzeczą, która może ją zabić z tego powodu, że jest czystym złem. Przeciwnie, kiedy Maka wykorzystuje łowcę Kishina (wariant o większej mocy) przeciwko Asurze, nie jest on w stanie zabić Asury, ponieważ jest on ucieleśnieniem szaleństwa, które nie jest całkowicie złe.