FANDOM

...Chodźmy na medycynę polową.

—Medyk do Grubego o przetestowaniu trybu über na wrogach.

Ach, tak czy owak...tak właśnie utraciłem moją licencję medyczną. Heh.

—Medyk do Grubego na sali operacyjnej opowiadający o tym, jak stracił licencję medyczną

Doktor Ludwig, znany również jako „Medyk” - jest czarnym charakterem/grywalną postacią w Team Fortress 2. Jest on niemieckim medykiem o raczej słabym przestrzeganiu etyki medycznej i podstawowej klasy uzdrawiającej zespołu. Zwykle można go znaleźć w pobliżu linii frontu, lecząc rannych kolegów z drużyny, próbując uniknąć kłopotów. Podczas gdy jego Medigun koncentruje się na sojuszniku, ranni członkowie drużyny szybko odzyskują zdrowie, podczas gdy zdrowie nieuszkodzonych towarzyszy zostaje tymczasowo doładowane. Podczas leczenia pasek Übercharge Medyka wypełnia się, dopóki broń nie zacznie trzaskać, w którym to momencie może aktywować śmiertelny ładunek, który czyni go i sojusznika tymczasowo nieśmiertelny lub daje swojemu pacjentowi gwarantowane trafienia krytyczne na osiem sekund (podczas korzystania z Kritzkrieg).

Medyk jest jedyną klasą zdolną do regeneracji zdrowia w miarę upływu czasu, im dłużej Medyk pozostanie poza walką, tym szybciej odzyska zdrowie. Uszkodzony Medyk regeneruje zdrowie z szybkością 3 HP na sekundę, która skaluje się w ciągu następnych dziesięciu sekund do maksymalnie 6 HP na sekundę (chociaż noszenie Blutsaugera zmniejsza szybkość regeneracji z 3-6 do 1-4).

Biografia Edytuj

W większości przypadków Medyk dopiero niedawno zaczął odgrywać ważną rolę w komiksie.

W komiksie Ring of Fired, Medyk uważany jest za najlepszego, podczas gdy reszta najemników została zwolniona, przypuszczalnie pracowała jako wysoko opłacany lekarz. Później okazuje się, że pracuje teraz dla drużyny z Team Fortress Classic, którzy zostali zatrudniony przez Gray'a Manna, aby znaleźć Administratora i zabić drużynę najemników TF2.

Po tym, jak klasyczna drużyna zabiła Snajpera, Medyk wykorzystał tę okazję do eksperymentowania na zwłokach. Z powodzeniem ożywił go nawet po 12 godzinach i ostrzegł go, że jego eksperymenty są bardzo drogie - więc złym pomysłem byłoby ponowne zabicie. Klasyczny Gruby przyłapał go na tym i był wściekły, a następnie zabił gołębia Medyka, Archimedesa. Medyk był w stanie go ożywić. Nawet gdy Medyk przygotowywał się do powrotu na pole, Klasyczny Gruby kazał mu pozostać w swoim laboratorium, denerwując tym Medyka.

Medyk dołącza do swojej drużyny, a kiedy ich krew zostaje wyssana przez roboty, wkłada krew z powrotem. Wkrótce naprawia kolano Demomana (wkładając tam mały mózg). Pojawił się wtedy Klasyczny Gruby i polecił Medykowi, aby pomógł mu wszyć maszynę nieśmiertelności, ale ku jego zaskoczeniu Medyk odmówił. Jednak Klasyczny Gruby pokonał Medyka i już miał go zabić, gdy pojawił się Gruby z drużyny RED. Tuż przed walką przywódca klasycznej drużyny strzela do Medyka dwa razy w klatkę piersiową, zabijając go.

Jednak okazuje się, że zawarł układ z Szatanem i sprzedał mu swoją duszę (chociaż nie ujawnia dokładnie, za co sprzedał swoją duszę). Ale zanim dokończył umowę, informuje szatana, że ​​chirurgicznie przeszczepił osiem kolejnych dusz na swoją, a więc Szatan nie jest większościowym udziałowcem. Tym razem Medyk sprzedaje jedną ze swoich dusz za pióro, aby uzyskać co najmniej pięćdziesiąt lat życia - podczas którego Szatan musi z powodzeniem kusić go co najmniej trzy razy, aby uzyskać udział większościowy, aby wysłać go do piekła.

Następnie wykorzystuje tę okazję, aby ponownie dołączyć do walki i pomóc drużynie RED, głównie przez odwrócenie uwagi Klasycznego Grubego.

Ciekawostki Edytuj