FANDOM

Megaguirus to drugi przeciwnik Godzilli w Tysiącleciu.

Biografia Edytuj

Megaguirus

Megaguirus został stworzony, gdy broń czarnej dziury, który wysłał Godzillę do innego wymiaru, pozwoliła Meganuli dotrzeć do teraźniejszej Ziemi i złożyć jajko, które później odkryte przez młodego chłopca, a następnie wylęgło się w kilka meganulonów. Po wykluciu się w Meganuli, rój zaatakował Godzillę i pochłonął trochę energii, a następnie przeniósł ją do swojej królowej. Królowa opuściła kokon i zmieniła się w Megaguirusa. Odleciała, rozbijając okna i niszcząc budynki w gruzy. Po kilku dniach Godzilla uderzył w miasta, a Megaguirus wykrył jego obecność. Latała z wielką prędkością, by zaatakować bestię i okazała się czymś więcej niż tylko meczem. Szybko poleciała, aby Godzilla wysadziła ją atomową wiązką, a ona mogła łatwo wyciszyć inne ataki wręcz. Zaatakowała Godzilla ostrymi, śmiercionośnymi pazurami. Myśląc, że został pokonany, zaczęła odlecieć, tylko po to, aby zostać kolejnym atakiem. Godzilla włączyła promień, ale Megaguirus dźgnął go stingerem. Zaabsorbowała energię jądrową Godzilli i próbowała zaatakować go kulą ognia z jej skrzydeł. Ona wystrzeliła atak, ale potrzebowała więcej energii. Godzilla uderzył ogonem, ale niestety dla królowej, jej stinger został złapany w szczęki Godzilli. Godzilla powoli zetknął stinger i zgarnął ją, zostawiając go z góry. Megaguirus wrzasnęła z bólu i cofnęła się, oszołomiona. Godzilla skorzystała z tej możliwości i naładowała swą wiązkę, a następnie ją zniszczyła, powodując, że wybuchła wybuchem płomienia.

Zdolności: Edytuj

Megaguirus potrafi latać z prędkością 4 machów. Umie tworzyć potężny wicher, oraz falę dźwiękową o wysokiej częstotliwości za pomocą skrzydeł. Dodatkowo posiada bardzo potężne szczypce, a także potrafi wchłaniać energię przeciwnika za pomocą kolca na końcu ogona. Wyssaną energię wykorzystuje do specjalnych ataków. Megaguirus latając, zakłóca działanie urządzeń elektronicznych.