FANDOM

Upadły, dawniej znany jako Megatronus Prime – główny antagonista w filmie Transformers: Zemsta upadłych.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Tysiące lat temu grupa pierwotnych Transformersów wylądowała na Ziemi. Prowadzeni przez swojego mistrza Megatronusa Prime'a, chcieli stworzyć potężne maszyny zwane Żniwiarzami Słońć, które miałyby służyć jako źródło energii. Jednak inni Prime'woie utworzyły zasadę zabraniającą wykorzystywania żniwiarzy na planetach z życiem. Jednak po odkryciu Ludzi na Ziemi, Megatronus natychmiast nie lubił ludzi, nazywając ich owadami. Ignorując zasadę, ukradł Matrycę przywództwa i zdradził swoich braci, starając się aktywować Żniwiarza Słońc wraz z grupą swoich zwolenników. Wybuchła wojna i rozegrała się wielka bitwa na Ziemi w pobliżu Żniwiarza Słońc. Ostatecznie Prime'owie uniemożliwiły Megatronusowi aktywowanie Żniwiarza i uwięziły go. Od tego dnia Megatron był nazywany "Upadłym". Upadły i jego skorumpowani wyznawcy nazywani byli Decepticonami, podczas gdy pozostali Cybertronianie stali się Autobotami. Następnie Prime'owie złożyli ofiary, aby ukryć Matrycę w jaskini z własnych ciał, aby Decepticony nigdy nie aktywowały Żniwiarza.

Wiele lat temu Megatron wszedł w kontakt z Upadłym i zmanipulował Megatrona do reformowania Decepticonów i nakazał mu ukraść Wszechiskrę. Odnowienie działań wojennych między Decepticonami i Autobotami miało miejsce na Cybertronie, w wyniku czego Wszechiskra została wypuszczona w kosmos. Upadły rozkazał Megatronowi, by ją ścigał, gdzie wylądował na Ziemi. Statek Upadłego, Nemezis podążał za Megatronem, a potem rozbił się na jałowym świecie, który później okazał się jednym z księżyców Saturna. Ostatecznie Autoboty podążyły za Decepticonami na Ziemię i zniszczyły Wszechiskrę, zabijając w ten sposób Megatrona.

Galeria Edytuj