FANDOM

Robię...wszystko, żeby przeżyć, Czarnopłucy. Przeżyć. Tylko do tego się sprowadza, żyjesz lub umierasz.

—Micah konfrontujący się z Arthurem.

Micah Bell - główny antagonista gry wideo Red Dead Redemption 2 z 2018 roku. Jest dawnym członkiem Gangu Van der Linde, zanim został kretem dla Pinkertonów.

Głosu podłożył mu Peter Blomquist, który grał także Harlan'a Fontaine'a.

Biografia

39 lat temu, w 1899, Micah był członkiem gangu Van der Linde przez pięć miesięcy, zanim rabunek w Blackwater nie powiódł się, zmuszając gang do ukrycia się w Colter w Zachodniej Grizzlies, podczas gdy Micah został złapany i wzięty do więzienia w Strawberry.

Został uwolniony kilka dni później przez Arthura Morgana, i rozpoczęli strzelaninę w mieście, zanim wrócili do Dutch'a. Po nieudanym rabunku w Saint Denis, Micah wraz z Dutch'em, Arthurem, Billem Williamsonem i Javierem Escuellą zostali wyrzuceni na brzeg na wyspę Guarma, zanim w końcu dotarli do Stanów Zjednoczonych.

W końcu został kretem dla Andrewa Miltona i Agencji Detektywistycznej Pinkertona, co powoduje rozpad gangu Van der Linde. Po tym, jak Arthur i John Marston skonfrontowali go w obozie, następuje impas, w wyniku czego Micah zastrzelił Susan Grimshaw. Zanim jednak sytuacja między nimi wzrośnie, agenci Pinkertona odkryją lokalizację gangu, zmuszając wszystkich do ucieczki.

Arthur i John udają się na pobliską górę, i rozdzielają się, pozostawiając Arthura do odepchnięcia agentów, dopóki Micah nie pojawi się ponownie i nie zabije go. Następnie rozpoczyna się awantura między nimi, która ostatecznie kończy się śmiercią Arthura.

Osiem lat później, były członek gangu Van der Linde, Sadie Adler odkrywa, że ​​Micah założył własny gang i ukrywali się na górze Hagen. Chcąc pomścić Arthura, John i Charles Smith podróżują z nią, aby go zabić. Jednak po znalezieniu Micah udaje się wziąć Sadie jako zakładnika i ujawnia, że ​​nawiązał współpracę z Dutchem, który wychodzi się z pobliskiego mieszkania. John próbuje przemówić do rozsądku Dutcha który po chwili rani Micah'a i pozwala Johnowi go zastrzelić. Później jego zwłoki znajduje Edgar Ross, który był na tropie Johna i jego rodziny.

Ciekawostki

  • W zależności od poziomu honoru Arthura, działania Micaha zmienią się, zabijając Arthura Morgana lub pozostawiając go na śmierć.
    • W decyzji w której idziemy z Johnem, jeśli honor Arthura jest wysoki, Micah po prostu pozwoli mu umrzeć z powodu gruźlicy po tym, jak nie przekonał Dutcha, aby przyłączył się do niego w ucieczce od chaosu. Jeśli jego poziom honoru jest niski, Micah przystąpi do egzekucji go, strzelając mu w głowę po krótkiej wrogiej rozmowie z nim.
    • W decyzji w której wrócimy po pieniądze, jeśli poziom honoru Arthura jest wysoki, ten zwycięży w walce na noże przeciwko Micahowi, trwale uszkadzając lewe oko nożem, i pozwoli Arthurowi umrzeć z powodu jego choroby podczas gdy on odzyskuje worek pieniędzy, który Arthur próbował ukraść. Jeśli poziom honoru Artura będzie niski, Micah odniesie zwycięstwo w walce z Arthurem, dźgając go w klatkę piersiową, a później dźgając go w plecy, ostatecznie zabijając go.
      • Jeśli Arthur poszedł po pieniądze z wielkim honorem, kiedy John ponownie spotyka Micaha, ten będzie miał dużą bliznę na lewym zamkniętym oku.
  • Fakt, że Micah rzeczywiście oszczędza Arthura, jeśli ma wysoki honor, sugeruje, że ma honorową stronę (choć jest to mało prawdopodobne). Jeśli gracz ma niski honor, Micah mówi mu że:„nie jest lepszy od nieg” przed zabiciem go.
  • Micah dzieli pewne podobieństwa z Dimitrim Rascalovem, innym głównym antagonistą serii Rockstar Games.
    • Obie postacie postrzegają zdradzanie wszystkich jako „Przetrwanie najsilniejszych”.
    • Obaj są sojusznikami głównego bohatera na początku gry.
    • Obaj są mniej więcej lojalni wobec tylko jednej osoby, przy czym Micah jest lojalny tylko wobec Dutcha van der Linde, podczas gdy Dimitri był lojalny tylko dla Raya Bulgarina. Jednak Micah musiał zdradzić Dutcha, aby zmanipulować go, że ​​jego członkowie gangu są tak naprawdę zdrajcami.
    • Obaj mają blond włosy i niebieskie oczy.
    • Obaj zdradzili w pewnym momencie swoich szefów, Micah zdradził Dutcha, a Dimitri zdradził Mikhailia Faustina.
    • Obaj zabili postać, którą inna postać pomściła ich, Micah zabił Arthura Morgana, a Dimitri zabił Romana Bellica. Ponadto śmierć obu bohaterów jest opcjonalna.
  • Wraz z Agustinem Allende, są jedynymi złoczyńcami w serii Red Dead, którzy są czystym złem.