Złoczyńcy Wiki
Advertisement
Złoczyńcy Wiki

Mickey Desmond - mniejszy antagonista Mafii II. Jest kuzynem Briana O'Neilla, który po jego śmierci przejmuje kontrolę nad irlandzkim gangiem.

Głosu podłożył mu Joe Barrett.

Biografia

Po śmierci jego kuzyna Briana O'Neilla w więzieniu w 1945 r. przez Vito Scalettę, Mickey przejął kontrolę nad jego gangiem.

W 1951 roku planował zemstę na zabójcy Briana, a także pokazać, że ma na myśli prawdziwy interes.

Wraz ze swoim gangiem Desmond zjawił się pewnej nocy w domu Vito i podpalił go, gdy był jeszcze w środku. Vito zdołał jednak uciec i znaleźć swojego przyjaciela Joe Barbaro.

Później tego samego wieczoru Mickey i jego gang spędzili wolny czas w barze i rozmawiali o swoim planie znalezienia Vito i zabicia go, i nazwali go „tchórzem” za ucieczkę. Ale w tym właśnie momencie Vito wszedł do baru z Joe i zaczął strzelać do bandytów Desmonda. Desmond próbował uciec w swoim pojeździe, ale został złapany i zabity przez Joe i Vito.

Po zabiciu można ograbić jego ciało, co da graczowi 500 dolarów. Następnie Vito przeprowadził się do mieszkania w Oyster Bay.

Ciekawostki

  • Jego model postaci jest używany również przez Tama Brodie'go - antagonistę w DLC Mafii II Zdrada Jimmy'ego i Wendetta Jimmy'ego.
Advertisement