Złoczyńcy Wiki
Advertisement
Złoczyńcy Wiki
Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Złoczyńcy Wiki, rozbudowując ją!

Jesteś do bani, LaRusso! Jesteś do bani, koleś!

—Mike Barnes krzyczy na Daniela LaRusso.

Michael „Mike” Barnes – jeden z dwóch głównych antagonistów w filmie Karate Kid III.

Jego rolę zagrał Sean Kanan.

Biografia

Karate Kid III

Mike Barnes zostaje zatrudniony przez Terry'ego Silvera, by pokonać Daniela LaRusso w zawodach karate. Silver obiecał mu, że za swoje zwycięstwo otrzyma 25% udziałów w nowych dojo Cobra Kai. Jest on bardzo uzdolnionym karateką, wyjątkowo trudnym do pokonania. Walka z nim sprawiała Danielowi ogromne problemy.

Przez cały film Barnes, wraz ze swoimi dwoma kolegami, bezlitośnie gnębi i nęka Daniela, by zmusić go do wzięcia udziału w zawodach karate, co im się udaje po kilku nieudanych próbach. Kesuke Miyagi trenuje Daniela do zawodów. Podczas finałowej walki Mike, na polecenie Silvera, bawi się kosztem Daniela poprzez zdobywanie i tracenie punktów. Mimo swojej przewagi zostaje ostatecznie pokonany przez Daniela w finałowym starciu. Po porażce zaczyna walić w ziemię ze wściekłości i z niedowierzania. Jego interes z Silverem upada, a Cobra Kai zostaje na dobre zamknięte.

Advertisement