FANDOM

Michael „Mike” Ehrmantraut - postać, która pojawiła się w Breaking Bad, i w jego spinoffie z 2015 Zadzwoń do Saula. Był głównym mechanikiem, naprawiaczem i egzekutorem w imperium narkotykowym Gusa Fringa. Jest antybohaterem w sezonie 2 i 3, drugorzędnym antagonistą sezonu 4, głównym antagonistą pierwszej połowy sezonu 5 i deuteragonistą w prequelu serialu Zadzwoń do Saula. Pojawia się także w retrospekcji w El Camino: Film "Breaking Bad". Jest współpracownikiem Saula Goodmana i służył mu jako prywatny detektyw i naprawca, chętny do pracy w trudnych sytuacjach.

W jego rolę wcielił się Jonathan Banks.

Osobowość Edytuj

Jako były policjant i prawdziwy profesjonalista utrzymywał rozległą, aktualną wiedzę na temat dowodów kryminalistycznych, sprzętu do nadzoru i procedur policyjnych. Mike był również dobrze wyszkolony i opanowany we wszelkiego rodzaju sytuacjach bojowych, wykorzystując kiedyś naukę i długą strategię, aby pokonać dużą liczbę wrogich wrogów. Był także człowiekiem rodzinnym, więc mógł przewidzieć, jak Walter może się zachowywać w konfrontacji lub emocjonalnie.