FANDOM

Zabicie Nathaniela Essexa wymaga więcej niż kul - lub pocałunku ladacznicy.

—Mister Sinister

Nathaniel Essex, lub lepiej znany jako Mister Sinister jest jednym z głównych przeciwników X-Menów, Cable'a i Deadpoola oraz potężnym, zmutowanym superzłoczyńcą, który dąży do stworzenia/stania się idealną istotą genetyczną i pragnie zmusić ludzkość na całym świecie do następnego kroku w ewolucji poprzez wyeliminowanie tych, których uważa za słabych.

Osobowość Edytuj

Sinister to bezwzględna i sadystyczna postać, która nie ma żadnych wątpliwości co do rujnowania lub odbierania życia innym, aby dostać to, czego chce. Woli działać w cieniu, pozwalając sługom i niczego nie podejrzewającym naiwniakom wykonywać swoją brudną robotę. Jest bardzo okrutny, pewny siebie, mało współczujący i oczekuje od swoich podwładnych całkowitego posłuszeństwa. Jest znany z tego, że współpracował z członkami partii nazistowskiej, a także z innymi zdeprawowanymi osobami, które podzielają ten sam pokręcony światopogląd co on. Jedyne, na czym mu naprawdę zależy, to on sam i wiadomo, że bezlitośnie eksperymentuje z niewinnymi ludźmi lub mutantami, a wszystko to z powodu jego chorej wesołości.