FANDOM

Molten Man - jest jednym z pomocniczych antagonistów filmu Marvela z 2019 roku Spider-Man: Daleko od domu.

Jest jednym z czterech żywiołaków, których żywiołem jest ogień, choć później okazuje się, że jest on po prostu androidem obok innych żywiołów zbudowanych przez Mysterio który robił spisek, aby wyglądał jak bohater dla publiczności.

Biografia

Wraz z innymi Żywiołakami (Sandman, Hydro-Man i Cyklon), Molten Man został stworzony przez Mysterio jako android do swojego spisku, który miał stać się bohaterem dla publiczności i stać się kolejnym „Iron Manem” z powodu został zwolniony ze Stark Industries za jego zachowanie.

Po śmierci Iron Mana, Thanosa i Czarnego Zakonu w 2023 r. Mysterio twierdził, że przybył z alternatywnego wszechświata, walcząc z żywiołakami. W ramach spisku Molten Man zaatakował Praski Karnawał i pojedynkował się ze Spider-Manem, który próbował go pokonać, ale zawiódł i został uratowany przez Mysterio. Ostatecznie Mysterio walczył z Molten Manem przez długi czas, ale otrzymał pomoc od Spider-Mana, pozwalając mu uderzyć potwora w pierś, niszcząc go na zawsze.

Jednak Spider-Man szybko dowiedział się o spisku Mysterio i że Molten Man i inni Żywiołaki byli po prostu androidami używanymi jako część spisku.