FANDOM

Keizer Ghidorah , wcześniej znany także jako Monster X, to główny i finałowy antagonista filmu Godzilla: Ostatnia Wojna , nakręconego z okazji 50 rocznicy franczyzy.
Grał go Motokuni Nakagawa w pierwszej formie oraz Toshihiro Ogura w drugiej.

Historia

Filmy

Godzilla: Ostatnia Wojna

Monster X został wezwany przez Xilienów, aby zająć się Godzillą. Po dotarciu na Ziemię, Król Potworów i Monster X zaczęli ze sobą walczyć. Choć początkowo nowy przeciwnik miał przewagę, to walka była wyrównana. Mothra przyleciała, aby pomóc Godzilli, natomiast Gigan został wysłany, aby jej to uniemożliwić. Cyborg szybko pokonał ćmę, a następnie połączył siły z Monsterem X w celu przytłoczenia Godzilli. Jednakże, Mothra ponownie zaatakowała Gigana i wkrótce obaj się pozabijali. Pozostali tylko Godzilla i Monster X, przy czym Królowi Potworów udało się zdobyć przewagę.
Podczas walki, Statek Matka Xilienów wybuchł, przez co Monster X był zdany wyłącznie na siebie. W końcu oba potwory zaatakowały się nawzajem własnymi wiązkami, powodując eksplozję, która powaliła obojga. Monster X zaczął ewoluować w swoją drugą i ostateczną formę, Kaiser Ghidorę.
Przerażający kosmiczny potwór powalił Godzillę wiązkami grawitacyjnymi. Następnie smok brutalnie pobił Króla Potworów i zaczął wysysać z niego siły życiowe. Godzilla został uratowany przez statek Gotengo, który wystrzelił w niego wiązkę mocy Keizera, energię niezwykle zwiększającą zdolności tego, który ją posiada. Pozwoliło to Godzilli wyrwać się z kłów smoka, a następnie zniszczyć jedną z jego głów. Kaiser Ghidorah odpowiedział na to wiązką grawitacyjną, ale Godzilla zablokował jej drogę inną głową Ghidory. Następnie Godzilla wyrzucił smoka w przestrzeń kosmiczną i tam zniszczył go Czerwonym Spiralnym Wydechem Atomowym.