Złoczyńcy Wiki
Advertisement
Skull-32-xxl.png
Uwaga!
Ten złoczyńca został uznany za Czyste Zło. W związku z tym jest jednym z najgorszych złoczyńców, pozbawionym jakichkolwiek pozytywnych cech i bez żadnych szans na nawrócenie się. Nawet jeśli posiada jakieś pojedyncze pozytywne cechy to najczęściej są one całkowicie fałszywe, nieszczere i w ogóle nie usprawiedliwiają ohydnych zbrodni jakich złoczyńca się dopuścił, albo jeśli posiada jakieś humorystyczne lub komediowe momenty, to nijak one nie umniejszają dokonanych przez niego nikczemnych czynów. Dla tego rodzaju złoczyńcy robienie złych rzeczy jest tak naturalne, jak oddychanie.
Warning18+.png
Uwaga!

HHEEEENNNNHH

HEEEENNNNHH ZROBIŁEM TO

—Mroczny Cień ujawniający się dla Ojczynosława i Billy'emu

Mroczny Cień - jest jednym z dwóch głównych antagonistów bardzo kontrowersyjnej serii komiksów Chłopaki. Jest klonem Ojczynosław, który został stworzony przez nazistów i Vought-American, aby pilnować go, i upewnić się, że nie oszaleje.

Biografia[]

Po raz pierwszy Mroczny Cień bierze udział w seksualnym ataku Ojczyznosława na Gwiezdną. Nie pojawia się ani nie mówi dużo, ponieważ był niemy przez większość komiksu. Jednak w pewnym momencie udało mu się znaleźć Hughiego i był odpowiedzialny za napaść seksualną na niego.

Został również ujawniony jako człowiek odpowiedzialny za gwałt i śmierć żony Rzeźnika, wyjaśniając, że przebrał się za Ojczyznosława, ponieważ oszalał, i nie był w stanie osiągnąć swojego celu. Ojczyznosław próbuje zabić Mrocznego Cieńia, ale kończy się to niepowodzeniem, gdy ten zabija go przez złamanie szczęki i otwarcie twarzy. Później został brutalnie zastrzelony przez wojsko i Rzeźnika, i zabity, gdy Billy wyrwał kawałek mózgu po zerwaniu czaszki łomem.

Serial[]

Główny artykuł: Mroczny Cień (Serial)

Galeria[]

Komiks[]

Ciekawostki[]

  • Jest parodią Batmana, a także Bizarro i Cyborg Supermana.
Advertisement