FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

HHEEEENNNNHH

HEEEENNNNHH ZROBIŁEM TO

—Mroczny Cień ujawniający się dla Ojczynosława i Billy'emu

Mroczny Cień - jest głównym antagonistą bardzo kontrowersyjnej serii komiksów Chłopaki oraz pobocznym antagonistą w serialu o tym samym tytule. Jest klonem Ojczynosława, który został stworzony przez nazistów i Vought-American, aby pilnować go, i upewnić się, że nie oszaleje.

W serialu w jego rolę wcielił się Nathan Mitchell.

Biografia

Komiks

Po raz pierwszy Mroczny Cień bierze udział w seksualnym ataku Ojczynosława na Gwiezdną. Nie pojawia się ani nie mówi dużo, ponieważ był niemy przez większość komiksu. Jednak w pewnym momencie udało mu się znaleźć Hughiego i był odpowiedzialny za napaść seksualną na niego.

Został również ujawniony jako człowiek odpowiedzialny za gwałt i śmierć żony Rzeźnika, wyjaśniając, że przebrał się za Ojczynosława, ponieważ oszalał, i nie był w stanie osiągnąć swojego celu. Ojczynosław próbuje zabić Mrocznego Cieńia, ale kończy się to niepowodzeniem, gdy ten zabija go przez złamanie szczęki i otwarcie twarzy. Później został brutalnie zastrzelony przez wojsko i Rzeźnika, i zabity, gdy Billy wyrwał kawałek mózgu po zerwaniu czaszki łomem.

Serial

Galeria

Ciekawostki

  • Jest parodią Batmana.
  • Możliwe, że Mroczny Cień nie był odpowiedzialny za zgwałcenie żony Billy'ego w serialu od Amazon, ponieważ sugeruje się, że rzeczywiście był to Ojczynosław. Jednak nie zostało to jeszcze do końca potwierdzone.