FANDOM

Na wasze nieszczęście ja mam swoje sposoby, bo wiecie, dzięki mocy Rowan poczuje wasz ból.

—Naare do Kordi i Zandera

Naare – antagonistka w Star Wars: Przygody Freemakerów. Była mentorka Rowan'a i agentka Imperatora Palpatine.

W angielskiej wersji językowej głosu jej użyczyła Grey Griffin, a w polskiej Katarzyna Tatarak.

Cechy

Naare cechuje spora przebiegłość i spryt. Udawała Jedi, by się zbliżyć do młodego Freemaker'a który jako jedyny potrafił wyczuć kryształy Kyber. Jednak gdy on odkrywa prawdę nie próbuje się tłumaczyć, odrzuca wszelkie pozory ukazując kim jest naprawdę. Potrafi bardzo dobrze kłamać i manipulować innymi. Gdy się wścieknie staje się niebezpieczna i nieprzewidywalna.

Wygląd

Jest ona minifigurką LEGO. Ma długie czarne włosy i jasną karnację z niebieskimi znamionami na twarzy, które czasem przybierają kolor czerwony. Tak jak wszystkie figurki ma okrągłe, czarne oczy, które zmieniają barwę na żółtą, razem ze znamionami.

Cytaty

Masz rację. Ta misja jest niebezpieczna. Czasy są niebezpieczne i dlatego osobiście będę czuwać nad bezpieczeństwem Rowan`a.

—Naare do Kordi

Rowan. Musisz się skoncentrować.

—Naare do Rowan`a

Oddaj mi kryształ! Oddaj mi mój kryształ

—Naare podczas pojedynku z Rowan`em

No proszę, nieudany eksperyment! Jek 14!

—Naare do Jek`a

Ciekawostki

  • Podobała się Zanderowi.
  • Może być upadłym Jedi, który przeszedł na Ciemną Stronę Mocy. Jednak nie zostało to potwierdzone.

Galeria