Złoczyńcy Wiki
Advertisement
Uwaga!
Ten złoczyńca jest Prawie Czystym Złem. Oznacza to, że ten złoczyńca jest wyjątkowo nikczemną postacią, aczkolwiek z różnych powodów nie jest wystarczająco nikczemny, aby kwalifikować się jako pełnoprawne Czyste Zło. Może się on nie kwalifikować dlatego, że, pomimo popełnionych okrucieństw i złego charakteru, ma pojedynczą, minimalnie pozytywną cechę lub dokonał co najmniej jednego dobrego czynu, ewentualnie, nie spełnia on wystarczających warunków jako Czyste Zło w porównaniu z innymi całkowicie nikczemnymi złoczyńcami w tym samym dziele. Zawsze się to jednak może zmienić, jeśli np. na skutek nowych wydarzeń lub popełnionych nowych czynów w fabule, złoczyńca może zostać uznany za pełnoprawne Czyste Zło.

Najwyższa Inteligencja – główna antagonistka w filmie Kapitan Marvel z 2019 roku. Jest to bezkształtna sztuczna inteligencja, która służy jako władca Imperium Kree. Przed Carol Danvers przybiera formę Mar-Vell.

Biografia[]

Spotkanie z Danvers[]

Pewnego dnia Danvers odwiedziła Najwyższą Inteligencję, aby uzyskać od niej radę na temat jej tajemniczej przeszłości i dołączenia do Starforce. Najwyższa Inteligencja skłamała Danvers i wyjaśniła, że Skrullowie zagrozili Hali, jak również wielu innym planetom. Następnie zasugerowała Danvers, aby przezwyciężyła emocje i przeszłość.

Advertisement