FANDOM

Naki – powracający antagonista w mandze Tokyo Ghoul oraz jej adaptacji anime. Jest ghulem, a zarazem członkiem Drzewa Aogiri, a także grupy ghuli zwanych Białymi Garniturami, którymi to przewodzi od momentu śmierci Yakumo Oomoriego.

Głos użyczył mu Hiro Shimono w wersji japońskiej, a Josh Grelle w wersji angielskiej.

Charakterystyka

Wygląd

Naki zawsze pojawiała się w białym garniturze. Najbardziej wyróżniającą cechą Nakiego są jego oczy, które mają czarne worki pod nimi z powodu płaczu za zmarłych towarzyszy. Jego włosy są rozdzielone na trzy części; prawa i lewa są ułożone na bokach, a środek - zaczesany do tyłu i odkrywający czoło. Po przeskoczeniu czasu fryzura Naki została zaczesana na bok, całkowicie do tyłu, naśladując Yamoriego.

W mandze Naki brakowało dwóch małych kawałków z jego lewego ucha. W anime zmieniło się to jednak w dwa czarne kolczyki.

W młodszych czasach Naki miał włosy upięte w nieprzyzwoity, buntowniczy sposób, a jego grzywka zasłaniała mu czoło. Naki również nosił raczej odrapane ubranie, które miało wyraźne ślady szwów na kieszeni na piersi.

Osobowość

Naki pokazał swoją osobowość bez wysiłku, aby ją ukryć. Był pewny siebie, chwalił się swoją siłą i był prawą ręką Yamoriego. Naki darzył Yamoriego najwyższym szacunkiem i posunął się aż do naśladowania go, kopiowania jego stylu ubioru, a także zwyczaju łamania palcami Yamoriego, choć środkowym palcem. Mógł być potencjalnie dziecinny, wierząc, że pomaganie Yamoriemu w liczeniu pieniędzy i bieganiu sprawi, że stanie się osobą odpowiedzialną, wartą szacunku innych. Choć impulsywny i łatwy do zirytowania, Naki był bardzo emocjonalny i ufny, może nawet naiwny. Naki, zgodnie z obserwacją Akihiro Kanou, był analfabetą, o słabym słownictwie i prawie braku czytania i pisania, a nawet nieumiejętności ortograficznej, stając się ofiarą własnego braku ogólnej wiedzy. Inni często korygują jego czasami niedokładne użycie słów i zamieszanie z innymi, na przykład, błędnie interpretując "naukowiec" lub źle słysząc "zawiązują sojusz". O dziwo, Naki potrafił posługiwać się trudnymi, skomplikowanymi słowami, nie popełniając błędów, ale nie potrafił zrozumieć podstawowych pojęć wiedzy, takich jak użycie słowa "wkraczanie", albo nie pamiętanie nazw kierunków.

Zgodnie z jego cechami emocjonalnymi, Naki okazał się bardzo brutalny i gwałtowny, gdy był świadkiem śmierci swoich towarzyszy, co pokazał, kiedy po emocjonalnym szaleństwie zobaczył śmierć Gagiego i Guge'a. Był zdruzgotany, kiedy wyszedł z Cochlea i dowiedział się, że Yamori został zabity. Uważał samotność za najbardziej bolesną i jako taką ryzykował życie, by chronić swoich towarzyszy, aby nigdy nie poczuli samotności, którą odczuł, kiedy wyszedł z więzienia tylko po to, by usłyszeć, że Yamori umarł i zostawił go samego. Był także niezwykle współczującym mężczyzną, ponieważ pamiętał każdego z jego upadłych towarzyszy i recytował ich imiona w nocy.

Biografia

Wczesne życie

Nie wiadomo, co stało się z rodzicami Naki, choć wspomniał Ayato, że nigdy ich nie znał.

Naki po raz pierwszy napotkał Yamoriego w 13 Dzielnicy, kiedy rzucił wyzwanie innemu ghulowi, nie znając jego reputacji. Przegrał bitwę, ale potem błagał, by pozwolono mu pójść za nim. Następnie zaczął naśladować styl Yamoriego i wykonywał dla niego zlecenia.

Galeria