FANDOM

Narberal Gamma – wspierająca antagonistka w mandze Overlord oraz jej adaptacji anime.

Charakterystyka

Wygląd

Narberal Gamma jest opisywana jako elegancka, śnieżnobiała, pokryta czarnymi pasmami piękność. Ludzie wierzą, że jej uroda jest porównywalna z piękną Złotą Księżniczką.

Nosi białą czapkę zamiast hełmu i czarną zbroję zdobioną złotem i srebrem na podobieństwo munduru pokojówki. Jako mag bitewny, jej ulubioną bronią jest złota, posrebrzana laska. Jako poszukiwaczka przygód, ma na sobie zwykły brązowy płaszcz.

Ludzka postać Narberal jest zdobywana dzięki umiejętności transformacji Doppelgängera. Jednak ze względu na jej niski poziom rasowy, może przekształcić się w jedną formę. Jej oryginalny wygląd jako Doppelgänger jest podobny do Pandora's Actor.

Osobowość

Tak jak wiele innych postaci z Grobowca Nazaricka, Narberal nie postrzega ludzi inaczej, niż jako po prostu stworzenia niskiej klasy. Jedyna ludzka postać, do której ona nie czuje pogardy to jej siostra Aureole Omega. Choć nie lubi myśleć o zabijaniu ludzi, nie zawaha się tego zrobić, jeśli nie ma powodu, aby pozwolić im żyć lub jeśli Ainz tak rozkaże. To czyni Narberal jedną z dwóch, wraz z Solution Epsilon, najbardziej niebezpiecznych członkiń Plejad.

Jako NPC z Wielkiego Grobowca Nazaricka jest niezwykle lojalna wobec Ainza i dumna z możliwości osobistego wspierania go podczas niektórych misji. Wydaje się jednak, że nie jest w stanie zrozumieć celu Ainza, który stał się bohaterem i nie ukrywa swojej agresywnej postawy wobec ludzi. Często odwołuje się z honorem i szacunkiem do swojego pana, dodając do jego imienia przedrostek "-sama".

Ciekawostki

  • Jako poszukiwaczka przygód otrzymuje przydomek „Piękna księżniczka” z powodu swojego wyglądu. Kilka osób zaproponowało jej to, choć większość ludzi uważa, że ​​jest kochanką lub sługą Momona.
  • W Web Novel, Narberal użyła magii Pierścienia Wolności, iluzji pozwalającej się stać poszukiwaczem przygód o imieniu Momon, a nie Ainz jako Momon w Light Novel.