FANDOM

Dzielna nieumarła istoto... Udało ci się udowodnić swoją wartość w moich oczach. Teraz połącz się z mrokiem.

—Nashandra przed ostateczną walką

Nashandra jest władczynią Drangleic oraz główną antagonistką i finałowym bossem w grze Dark Souls II.

Historia

Nashandra rozpoczęła swoje życie jako mały fragment Manusa, Ojca Otchłani. Kiedy Manus został pokonany, odrodził się jako wiele fragmentów różniących się rozmiarem. Nashandra była najmniejszym ze wszystkich elementów i z tego powodu jako pierwsza stała się świadoma oraz zaczęła pragnąć tego, czego nie miała: mocy.

Nashandra udała się do krainy Drangleic, gdzie uwiodła króla Vendricka. Ostrzegła go o zbliżającym się zagrożeniu zza morza: Olbrzymach. Przekonała króla, by zaatakował ich krainę i zażądał artefaktu o wielkiej mocy. Korzystając z tego artefaktu, król stworzył Golemy, których używał do budowy Zamku Drangleic. Potem, pod przewodnictwem Vendricka i Nashandry, w Drangleic nastał pokój.

Po bliżej nie określonym okresie olbrzymy, napędzane przez wściekłość i rządzę zemsty, najechały Drangleic, by odzyskać to, co Vendrick im ukradł. Obydwie armie rozpoczęły oblężenie krainy w wojnie, która trwała przez całe pokolenia. Ostatecznie ci pierwsi zostali pokonani, gdy Lord Olbrzymów został zgładzony przez nieznanego bohatera. Pomimo tego zwycięstwa, Drangleic zostało zredukowane do gruzu i było teraz osaczone przez plagę nieumarłych. Vendrick desperacko próbował znaleźć sposób, by ocalić swoje królestwo. Odsyłał nieumarłych do dalekich krajów i starał się znaleźć sposób na uleczenie nieumarłych plag. W końcu uświadomił sobie prawdziwą naturę i tożsamość Nashandry, i że pragnęła Tronu. Wiedząc, że jego czas był krótki i że jego królową trzeba było powstrzymać, Vendrick stworzył kilka impasów, które uniemożliwiałyby Nashandrze zdobycie tronu i zamknął się w Krypcie Nieumarłych. Wtedy Nashandra stała się jedyną władczynią Drangleic.

Królowa próbowała manipulować Nosicielem Klątwy, otwierając drogę do Tronu. Kierowała Nosiciela w stronę Krypty Nieumarłych, sugerując, że teraz położono kres pustemu Królowi Vendrickowi. Kierowała nim, aby podążać za symbolem króla i podróżować do Warowni Aldii. Po tym, jak główny bohater spotkał się ze Starożytnym Smokiem, ostrzegła, że smok jest jedynie podporą i fałszywym bóstwem, i w związku z tym kierowała Nosiciela ku Knieji Upadłych Olbrzymów, aby wejść do ich wspomnień.

Gdy Nosiciel Klątwy w końcu oczyścił drogę do Tronu, Nashandra była gotowa do uzurpowania całego zadania i zdobycia go tylko dla siebie.

Wygląd

Ludzka postać

W swojej ludzkiej postaci Nashandra wydaje się być piękną, młodą kobietą o blond włosach i eleganckim, białym stroju. Ta forma jest uderzająco podobna do Dusk, ludzkiej księżniczki porwanej przez Manusa, Ojca Otchłani, od którego pochodzi sama Nashandra.

Prawdziwa postać

Jest wysoką, humanoidalną istotą dzierżącą w prawej ręce długą kosę. Jej lewa ręka emanuje fioletowym światłem, które może stać się wiązką energii lub spowodować eksplozję, gdy umieszcza ją blisko klatki piersiowej. Jej nogi są pokryte spódnicą wykonaną z czarnej mazi wypełnionej kośćmi.

Linki zewnętrzne