FANDOM

Nina Williams jest antybohaterką z serii Tekken i wspierającym antagonistą zarówno w Tekken 6, jak i Tekken 7. Jest także rywalką Anny Williams i matki Steve'a Foxa. Jest jedną z czterech postaci wraz z Heihachi Mishimą, Paulem Phoenixem i Yoshimitsu, które pojawiły się we wszystkich grach Tekken.

Biografia

Tekken 1

Nina jest cichym zabójcą. Nauczyła się techniki zamachu od swojego ojca i Aikido od matki. Została wysłana, by zabić Heihachiego Mishimę, sponsora King Iron Fist Tournement.

Tekken 2

Nina uciekła z domu w Irlandii, ponieważ nienawidziła swojej siostry Anny. Nieznana organizacja zapłaciła jej za zabicie Kazuya Mishimy. Zgodziła się, kiedy dowiedziała się, że Anna pracuje z Kazuyą jako jego ochroniarzem. Jej ojciec Richard, przed śmiercią, poprosił ją, by przestała walczyć z siostrą, ale odmówiła. Nina weszła na turnieju King Iron Fist Tournement, by zabić Kazuyę i pokonać Annę.

Tekken 3

W ostatnim turnieju Nina musiała zamordować Kazuya, ale jej kłótnia z Anną uniemożliwiła jej sukces. Następnie została schwytana przez korpus Kazuyę i została użyta jako królik doświadczalny w eksperymencie "Zimny sen" nr 2 Boskonowicza. Obudziła ją Tekken Forces i wyczuła obecność Ogre'a. Nina była kontrolowana przez Ogre i weszła na turniej Króla Żelaznej Pięści, aby zabić Jina Kazamę.

Tekken 4

Po turnieju King Iron Fist Tournement 2 Mishima Zaibatsu użył Niny w eksperymencie "Zimny sen". Po przebudzeniu cierpiała na amnezję wywołaną przez kriopoje. Po King Iron Fist Tournement uciekła z Mishimą Zaibatsu i ponownie stała się płatnym zabójcą. Nie mogła odzyskać wspomnień o Annie i jej poprzednim życiu. Jedyne, co mogła zrobić, to wykonywać swoje zlecenia za pieniądze. Pewnego dnia Nina przyjęła zlecenie od mafii. Jej celem był Steve Fox, mistrz świata w boksie. Gdy dowiedziała się, że będzie na turnieju King Iron Fist Tournement 4, weszła do turnieju.

Linki Zewnętrzne

Galeria