FANDOM

Nobu Yoshioka – to przywódca Japońskiego gangu w Nowym Jorku, oraz członek Hand, dowódca armii Ninja.

Biografia

Daredevil Sezon 1 (2015)

Nobu był jednym z ważniejszych osób w kryminalnym półświatku Nowego Jorku oraz ważnym członkiem Hand. W 2015 władzę przejął Wilson Fisk.

Jakiś czas później Japończycy wraz z Nobu znajdowali się w porcie oczekując na tajemniczą przesyłkę – dziecko z mocami zwane jako Black Sky. Przebieg operacji przerwał jednak Daredevil wraz ze swym mistrzem Stickiem. W czasie gdy ten pierwszy rozprawiał się z członkami gangu, Stick dogonił ładunek i zabił Black Sky ku niezadowoleniu Daredevila.

Po tym wydarzeniu pozostali przywódcy grup przestępczych zaczęli naciskać na Nobu by ten zrobił coś z superbohaterem który psuje interesy gangów. Nobu w bojowym stroju Ninjy z Hand zwabił Daredevilla do magazynu gdzie odbyli walkę. Nobu zaczął wygrywać jednak w tym momencie bohater zrzucił na podłogę lampę naftową. Nobu wbiegł w nią i zaczął się palić po czym zginął.

Daredevil Sezon 2 (2016)

Nobu został jednak wskrzeszony przez Hand i ujawnił się jako członek tej grupy. Próbował zdobyć kontrole nad Elektrą.