FANDOM

Notatnik Paige – jest manipulujący antropomorficzny notatnik i główny antagonista filmiku Don't Hug Me I'm Scared. Prawdopodobnie, jest kobietą.

Rola Edytuj

Paige rodzi się do życia na samym początku filmu. Pyta się lalek jakie są ich ulubione pomysły. Kiedy ona mówi że jej ulubiony to bycie kreatywnym, kukiełki z niedowierzeniem pytają się jej skąd ten pomysł. Poprzez piosenkę Paige stara się przekonać kukiełki do bycia kreatywnym (np. mówi żeby sobie wyobrażali chodzącą pomarańczę).

Później pokazuje im swoje włosy mówiąc że nimi się wyraża. Kiedy czerwona kukiełka mówi że to nudne, ona znowu to powtarza, tylko bardziej surowo.

Potem, pyta się czy widzą na niebie coś ciekawego. Oni mówią że nie, jednak gdy mówi żeby się przypatrzyli zaczynają widzieć chmury w różnych kształtach.

Jest ona pod wrażeniem, kreatywności kukiełek, jednak gdy żółta maluje obraz klauna Paige od razu spuszcza atrament po całym malarstwie.

"Oto kolejna dobra rada" śpiewa Paige mówiąc, lalkom żeby zorganizowały patyki i zrobiły z nich nazwy swoich ulubione kolory. Gdy, żółta lalka daje kolor zielony, Paige od razu mówi że to nie jest kreatywny kolor.

Pod koniec, Paige mówi żeby kukiełki słuchały serca, deszczu i głosów w swoim mózgu po czym daje im swobodę robienia tego co chcą. Jednak, po tym jak dorośli biorą kreatywność za daleko robiąc różne przerażające rzeczy (wrzeszczenie, pieczenie ciasta z organów, pisania śmierć).

Po krzykach itp. nastaje cisza. Po czym Paige śpiewa "Teraz, każdy zgodzi się, że nie chce być kreatywny ponownie" po czym prawdopodobnie umiera ze strachu.