FANDOM

Ogre – poboczny antagonista z anime/mangi Akame Ga Kill!.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Ogre był dużym, muskularnym mężczyzną o czarnych włosach, siwiejących w pobliżu skroni. Miał niezwykłą fryzurę z czterema warkoczami na plecach owiniętymi w białą tkaninę. Miał dużą bliznę w kształcie gwiazdy nad brakującym lewym okiem, podczas gdy jego pozostałe oko było czerwone. Jego zęby były się dość ostre.

Zazwyczaj nosił zbroję typową dla Imperialnej Policji. Podczas treningu Seryu Ubiquitous nosił białe kimono.

Osobowość Edytuj

Ogre był dumnym i skorumpowanym człowiekiem. Przyjmował łapówki od handlarza ropą naftową o imieniu Gamal i innych przestępców i często wrabiał niewinnych ludzi, aby podejrzenia nie padały na przestępców, od których brał łapówki. Lubił przesłuchiwać podejrzanych i dość często nadużywał swojej władzy, nazywając siebie "królem miasta".

Biografia Edytuj

Często spędzał czas na patrolach ze swoimi podwładnymi i spędzał czas w głównej siedzibie garnizonu. Odgrywał dużą rolę w rozwoju i szkoleniu Seryu. Ogre był także tym, który polecił Doktora Stylisha Seryu, ponieważ chciała stać się silniejsza.

Po tym, jak narzeczona rozstrzelanego mężczyzny, odprawiona przez Ogre, opowiedziała swoją historię Leone, Nocny Napad zaakceptował jej pieniądze i zgodził się na eksterminację Ogre. Po potwierdzeniu przez Leone prawdy o jego korupcji, Nocny Napad postanowił zaatakować go podczas dnia wolnego od obowiązków w Imperialnej Policji, którą często spędzał na picie w barze. Tatsumi był w stanie zwabić Ogre'a do zaułka i udawał, że chce wstąpić do wojska, i zaatakował, gdy odwrócił się plecami. Pomimo zranienia Ogre'a podczas pierwszego ataku, zbyt pewny siebie Tatsumi uwierzył, że jest martwy i prawie został trafiony kontratakiem, unikając go w ostatniej chwili. Rozwścieczony Ogre zaczął obezwładniać Tatsumi w wyniku bitwy, obiecując jednocześnie zabicie narzeczonej straconego mężczyzny i całej jej rodziny. Jednak w tym momencie Tatsumi wyskoczył w powietrze, odcinając oba ramiona Ogre'a i dobijając go szybkim ciosem.