FANDOM

– Nazywacie się tak: Pan Brown, Pan White, Pan Blonde, Pan Blue, Pan Orange, Pan Pink.

– Czemu Pink?

– Bo jesteś pedałem!

Pan Pink – jeden z głównych bohaterów filmu Wściekłe psy, a także grywalna postać w grze o tym samym tytule. W przeciwieństwie do pozostałych, nie uważa przemocy za dobre rozwiązanie wszystkich problemów. Jego prawdziwa tożsamość nie została ujawniona.

W jego rolę wcielił się Steve Buscemi.

Film

Spotkanie w sprawie kradzieży i ksywa

W trakcie filmu ani razu nie wypowiedziano jego nazwiska. Jest znany tylko i wyłącznie dzięki pseudonimowi nadanemu przez Joe Cabota. Mężczyźnie nie podoba się prześmiewcze brzmienie nowej ksywy i chce ją zmienić na Purple, lecz gangster nie zgadza się, gdyż Panem Purple jest inny z jego ludzi.

Kradzież

Spieprzać z drogi!

—Pink do przechodniów idących chodnikiem

Po tym, jak Pan Blonde zaczął strzelać do policjantów, Pink znalazł dziurę w policyjnej blokadzie i zdołał uciec. Biegł z torbą pełną diamentów, ścigany przez trzech funkcjonariuszy. W pewnym momencie wybiegł na ulicę zza ściany budynku i został potrącony przez samochód. Natychmiast wstał i wyrzucił kobietę zza kierownicy, jednocześnie ostrzeliwując mundurowych.

Ostatnia konfrontacja

Podczas rozmowy z Panem Whitem ujawnił, że początkowo planował uciec z diamentami i ukryć się przed pościgiem. Joe i Eddie byli wściekli, gdyż przekonali się, że jeden z nich jest zdrajcą odpowiedzialnym za nieudaną akcję. Po odkryciu zwłok Blonde'a i mętnych tłumaczeniach Orange'a, stwierdzili, że to właśnie on odpowiada za nieudany skok. Doszło do ostrej wymiany zdań, a następnie strzelaniny, gdyż White nie wierzył w winę najmłodszego członka ekipy i za wszelką cenę chciał go chronić. Podczas wymiany ognia, Pink ukrył się pod schodami i tam przeczekał niebezpieczeństwo. Gdy wszystko ucichło, wyszedł z kryjówki, zabrał diamenty i uciekł.

Gra wideo

Pan Pink jest grywalną postacią w grze z 2006 roku. Zależnie od poczynań gracza, może uciec, zostać złapany przez policję lub zastrzelony. Jego atakiem specjalnym jest kilkukrotne uderzenie zakładnika, po którym ten umiera, a widzący całe zajście policjanci poddają się.

Ciekawostki

  • Przeżył jako jedyny z całej grupy. Po jego ucieczce, w tle można usłyszeć głosy policjantów. Prawdopodobnie został aresztowany.
  • Jest jednym z czterech bohaterów, którzy nie ujawnili swojej prawdziwej tożsamości.