FANDOM

Parademony – po raz pierwszy pojawiają się w filmie Batman v Superman: Świt Sprawiedliwości. Powracają w filmie Liga Sprawiedliwości, gdzie pełnią rolę drugorzędnych antagonistów.

Historia

Batman v Superman: Świt Sprawiedliwości

Bruce Wayne ma koszmarną halucynację apokaliptycznej przyszłości. W nim Gotham został spustoszony i spalony w pustkowiu przed miastem, wielki symbol Omegi został spalony w ziemi. Zmieniając scenerię, Batman jest świadkiem, jak grupa ludzi jest zabijana przez nieznaną siłę militarną, tak jak nagle, skrzydlate humanoidalne bestie atakują grupę. Gdy Batman walczy z żołnierzami i powoli jest przez nich osłabiany, Parademony lądują w pobliżu i patrzą, aż żołnierze rzucają Batmana na ziemię, kiedy jeden z Parademonów uderza go silnym ciosem w głowę. Wygląda na to, że w tej wizji są sprzymierzeni z Supermanem, ponieważ powiadamiają Supermana o pojmaniu Batmana. Ta wizja jest jednym z powodów sporu Batmana z Supermanem.

Po odłożeniu sporu przez Batmana z Supermanem i obaj połączyli siły, by pokonać Lexa Luthora i Doomsdaya, Bruce - z obawy przed koszmarem i inwazją - zaczyna gromadzić grupę meta-ludzi, by bronić Ziemi. W związku z tym Parademony są pośrednio odpowiedzialni za początek grupy, która później będzie znana jako Liga Sprawiedliwości.

Liga Sprawiedliwości

Parademony powracają jak słudzy Steppenwolfa, z którym to razem dokonują inwazji na ziemię.