FANDOM

Patrick „Packie” McReary - Jest jedną z głównych postaci w Grand Theft Auto IV, mniejszym antagonistą w dodatku The Ballad of Gay Tony i pomniejszą postacią w Grand Theft Auto V. Jest jednym z najlepszych przyjaciół Niko Bellica.

Głosu podłożył mu Ryan Johnston.

Biografia

Grand Theft Auto 4

W czasie GTA IV, Packie w dużej mierze działa niezależnie od Irlandzkiej mafii, popełniając rabunki z przyjaciółmi Michaelem Keane i Gordonem Sargentem, i pracując jako wynajęty cyngiel dla rodziny Pegorino. Packie został przedstawiony Niko Bellicowi przez handlarza kokainy Elizabetę Torres. Packie i Niko szybko stali się przyjaciółmi po ucieczce od nieudanej umowy na kokainę. Będąc pod wrażeniem, Packie zadzwonił do Niko i przedstawił go rodzinie i gangu. Wszyscy brali udział w rabowaniu innych gangów kryminalnych, a ostatecznie w napadzie na Bank of Liberty w Algonquin. Po napadzie Packie kontynuował współpracę z Niko i porwali Gracie Ancelotti dla Gerry'ego. Bez wiedzy Packiego, Niko zamordował jednego z jego braci. Niemniej jednak pomoc Niko w tłumieniu ataku na pogrzeb tego samego brata umocniła ich przyjaźń. Packie zaufał Niko na tyle, by zachęcić go do randkowania z Kate, najmłodszą z rodziny McReary. W napisach po The Ballad of Gay Tony, widać Packie'ego, który wychodzi z taksówki i wchodzi na lotnisko W późniejszych scenach widać samolot opuszczający pas startowy w kierunku nieznanego celu. Do 2013 roku osiedlił się w Los Santos.