FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

K-kto tam? Kto? Ni-nie zbliżaj się! Nie zbliżaj! Sp-spróbuj tylko podejść bliżej a wy-wysadzę to wszystko w powietrze!

—Paul grożący Frankowi

Paul Carson to jeden z bossów lub psychopatów występujących w grze wideo Dead Rising z 2006 roku. Jest to też opcjonalny boss występujący w głównym modzie 72 Godziny, którego można spotkać 3 dnia o godzinie 5:00 w Wonderland Plaza w sklepie z damską odzieżą Casual Gals w zadaniu pobocznym Długowłosy Gnojek. Jest to niestabilny emocjonalnie nastolatek z paranoją, który grozi dwóm kobietom na zapleczu sklepu, że rzuci w nie koktajlem Mołotowa. Głosu użyczył mu Gabriel Olds.

BiografiaEdytuj

Bardzo prawdopodobne, że Paul nie był zbyt lubianym uczniem w szkole z powodu tego jak zwraca się do dwóch kobiet oraz Franka, który twierdzi, że naśmiewają się z niego.

21 września o godzinie 5:00, Otis informuje Franka, że zauważył Paula w jednym ze sklepów z damską odzieżą w Wonderland Plaza, który terroryzował dwie niewinne kobiety na zapleczu sklepu. Kazał mu uważać, gdyż widział, że chłopak ma w rękach koktajl Mołotowa.

Frank West udaje się do miejsca, które wskazał mu Otis by uratować dwie kobiety i powstrzymać napastnika. Wewnątrz sklepu, Debbie Willett i Mindy Baker kulą się ze strachu gdyż Paul grozi, że rzuci w nie koktajlem Mołotowa. Debbie prosi go by tego nie robił, gdyż te nic mu nie zrobiły, na co Paul odpowiada oskarżając je, że one cały czas się z niego gapią i śmieją się jego wyglądu i tego, kim jest.

Frank nie wiedząc jak podejść kogoś tak niestabilnie emocjonalnego i trzymającego broń w ręce, próbuje podejść do niego od tyłu po cichu. Jednak Frank potyka się o kanister z paliwem do zapalniczek, strasząc Paula, który natychmiast każe Frankowi się odsunąć, bo inaczej wysadzi to całe miejsce w powietrze. Paul zakłada, że Frank też przyszedł się z niego ponabijać, co prowokuje go do zaatakowania Franka.

GaleriaEdytuj

Los PaulaEdytuj

Po tym jak Paul zostaje pokonany, próbuje on odpalić kolejny koktajl Mołotowa każąc Frankowi się odsunąć. Udaje mu się go zapalić ale przez przypadek potyka się o przewrócony kanister. Zapalona butelka spada mu prosto na brzuch i krocze co sprawia, że Paul zaczyna się palić, a Frank ogląda to z horrorem. I tutaj gracz ma wybór: albo zostawić go na pewną śmierć lub ugasić płomienie i uratować go. Zostawienie go na śmierć jest bardzo proste ale nie ma żadnych korzyści dla Franka. Aby uratować Paula, Frank musi podnieść gaśnicę wewnątrz sklepu i ugasić pożar na jego ciele zanim jego pasek zdrowia wyczerpie się. Uratowanie Paula spowoduje, że dołączy on do grona ocalałych i da dodatkowe punkty doświadczenia oraz da Frankowi nagrodę za uratowanie go w postaci nielimitowanej ilości Koktajli Mołotowa. Uratowanie Paula jest też niezbędne w celu zdobycia pewnych osiągnięć.

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwisko Paula to "Carson". Kiedy usunie się literkę C wychodzi słowo "arson", które tłumaczy się na słowo "podpalenie" czyli jego ulubione zajęcie.
  • Paul ma 19 lat, ale z wyglądu wygląda na o wiele starszego. Najprawdopodobniej jest to spowodowane zestresowaniem z powodu bycia dręczonym.
  • Paul Carson jest bazowany na nastolatkach, którzy są dręczeni z powodu wyglądu i zachowania w szkołach, którzy w końcu nie wytrzymują i urządzają strzelaniny lub podkładają bomby w szkołach by zemścić się na oprawcach.

NawigacjaEdytuj