FANDOM

Phillipe Loren - jest kryminalistą i głównym antagonistą w grze Saints Row: The Third.

Biografia

Loren jest belgijskim przywódcą Morningstar, organizacji przestępczej, która specjalizuje się w handlu bronią i prostytucją. Jest częścią Syndykatu, wraz z Luchadores Killbane'a i Deckersami Matta Millera. Loren chwyta lidera Świętych wraz z Johnnym Gatem i Shaundi, dopóki Johnny nie uwolni zarówno przywódcy Świętych, jak i Shaundi, i uciekają. Loren atakuje Johnny'ego kordelasem i dostaje kontuzję lewego oka. Johnny zostaje następnie porwany przez Zinyaka, a Loren sfałszował śmierć Johnny'ego. Następnie mówi Killbane'owi i Mattowi Millerowi ze swojej organizacji, aby poszli za Świętymi. Ostatecznie jego działania są udaremnione, a później przywódca Świętych konfrontuje się z Lorenem, a Belg wycofuje się. Następnie przywódca Świętych niszczy gigantyczną kulę z sufitu i po tym, jak Loren opuszcza windę, zostaje zgnieciony przez nią. Po śmierci Lorena, Killbane zostaje nowym przywódcą Syndykatu.

Wiele lat później, po zniszczeniu Ziemi przez Zinyaka, wirtualny klon Lorena działa jako wróg zarówno przywódcy Świętych, który jest teraz Prezydentem, jak i Johnny'ego Gata.