FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Piggsy wyssie twoje wnętrzności!

—Piggsy

Piggsy jest jednym z antagonistów i finałowym bossem w kontrowersyjnej grze komputerowej Manhunt.

Osobowość

Jest prawie całkowicie odczłowieczonym i nieco dziecinnym kanibalem, jeśli chodzi o zachowanie i stracił wszelki kontakt z rzeczywistością. Jego stan psychiczny pogrążył się w całkowitym zezwierzęceniu, ponieważ wydaje się, że jest zdolny do wypowiedzenia kilku podstawowych słów oraz naśladowania chrząknięć i pisków świni.

Jest bezlitosnym mordercą, zabijającym piłą łańcuchową wszystkich, których spotka na swojej drodze. Z tego powodu Piggsy stał się gwiazdą Starkweathera, w filmach o tematyce Snuff i zamordował z radością biegaczy. Starkweather trzymał go w kajdanach, zamkniętego na opuszczonym strychu, w posiadłości i karmił go ludzkim mięsem, które zostało mu dostarczone przez strażników Cerbera, którzy traktowali go z prawdziwym przerażeniem i obrzydzeniem. Jest on ostatnim bossem w grze, z którym Cash walczy i jest to śmiertelnie niebezpieczny przeciwnik.

Ciekawostki

  • Piggsy przypomina nieco Leatherface'a, ponieważ obaj są zwichniętymi psychicznie, otyłymi mordercami, uzbrojonymi w piłę łańcuchową.
  • W wersji beta gry Manhunt, Piggsy nosił maskę szczura i został nazwany "Ratty", jednak z nieznanych przyczyn ostatecznie z tego zrezygnowano.

Galeria